مربی شهرداری گنبدکاووس: نبود دو بازیکن کلیدی بزرگترین ضربه را به تیم ما زد + فیلم

گرگان - ایرنا - مربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: نبود فرهاد قائمی به علت‌ سرماخوردگی و مصدومیت ولیپور در دست سوم بزرگترین ضربه را به تیم ما در مسابقه با پاس گرگان زد.

رضا نائینی که با نظر رحمان رئوفی (سرمربی این تیم) پس از پایان مسابقه تیمش به محل مصاحبه فرستاده شده بود، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقه به علت حضور تماشاگران ۲ تیم، هیجان بالا و فراز و نشیب‌های زیادی داشت.

وی بیان کرد: غیبت قائمی و مصدومیت ولیپور دست ما را خالی و رسیدن به برنامه‌ها را بست.

وی خاطرنشان کرد: پس از این به وجود آمدن این شرایط، مجبور به استفاده از قلیچ‌نیازی در پست دریافت کننده شدیم که شاکله تیم به‌طور کامل بهم ریخت.

مربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: سالن برگزاری مسابقه امشب با توجه به نداشتن ظرفیت تماشاگران و سیستم تهویه مناسب، در حد استاندارد نبود.

نائینی تاکید کرد: این سالن تنها برای مسابقات آموزشگاه‌ها شرایط به نسبت خوبی دارد و مناسب لیگ برتر نبود.

وی ادامه داد: قائمی در مسابقه با سایپا ( یکشنبه گذشته) سرماخوردگی داشت و با آن شرایط در یک بازی فشرده و سنگین تا آخر بازی کرد، اما برای مسابقه امشب سرماخوردگی بر او غلبه کرد و توانست در خدمت تیم باشد.

وی یادآور شد: مصدومیت ولیپور هم ضربه بزرگی به تیم ما زد، الان شرایط این بازیکن را نمی‌دانم، اما امیدوارم مشکلی از ناحیه رباط صلیبی پا نداشته باشد.

مربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: قضاوت این مسابقه مشکلی نداشت، اما برخی داوران خط‌ها که نقش مهمی در نتایج بازی‌ها دارند، با شیطنت و جانبداری پرچم می‌زنند که در این مسابقه در دست اول و چهارم این کار اتفاق افتاد اما داور توجهی به علامت خط‌نگهدار مورد نظر نکرد.

مسابقه ۲ تیم والیبال پاس گرگان و شهرداری گنبدکاووس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر کشور، عصر امروز با نتیجه سه بر یک به سود پاس به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha