۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85302415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارسال ۹ هزار پیام مردمی به سامانه ۱۳۷ شهرداری اردبیل

اردبیل- ایرنا- معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل از دریافت و بررسی ماهانه نزدیک به ۹ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه پیام مردمی در ارتقای رضایتمندی شهروندان نقش بسیار مهمی داشته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل، شهرام جوادزاده روز شنبه در نشست ارزیابی کیفی عملکرد مرکز فوریت‌های سامانه ١۳٧ خدمات شهری گفت: این آمار بر اساس سیستمی برخط به دست آمده است که به واسطه آن پیام شهروندان از سوی کارشناسان سامانه دریافت و برای بررسی و اقدام به حوزه‌های مختلف ارجاع می‌شود.

وی افزود: آمارها و شاخص‌های مرتبط با سامانه ١٣٧ شهرداری اردبیل در سال جاری و مقایسه آنها با آمارهای سال گذشته، نشان دهنده ارتقا و بهبود این شاخص‌ها از جمله در افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اردبیل با تاکید بر ارتقا و بهبود سطح کیفی خدمات‌رسانی در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان، بیان کرد: سامانه ١٣٧ در بازتاب مشکل‌ها و دغدغه‌های شهروندان به مجموعه مدیریت شهری و در نتیجه ارتقای میزان رضایت مردم نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری داشته است.

وی با اشاره به بررسی مسائل از سوی کارشناسان سامانه ۱۳۷ در سریع‌ترین زمان ممکن، اضافه کرد: هدف این است که با کاهش زمان پاسخگویی، اقدام به‌هنگام و بدون وقفه در برطرف کردن مسائل و مشکلات شهروندان در حوزه‌های مختلف کارگشا و تاثیرگذار باشیم.

جوادزاده با قدردانی از دغدغه‌مندی و مشارکت شهروندان برای داشتن شهری زیبا عنوان کرد: نیروهای تلاشگر شهرداری اردبیل نیز با برگزاری چنین نشست‌هایی در کنار رسیدگی به مشکلات مطرح شده، به دنبال شناسایی آسیب‌ها، مانع‌ها و سپس تقویت آنها و در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی هستند.

وی همچنین تاکید کرد: در این راستا مدیران مناطق و سازمان‌های مرتبط باید با پاسخگویی مناسب و برطرف کردن سریع مشکلات شهروندان، بیش از پیش در پیشگیری از بروز مسائل و ناهنجاری‌های شهری تلاش کنند.

شهر اردبیل بیش از ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha