۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85062725
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مسیر پیشرفت استان اردبیل هموارتر می‌شود

۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳
کد خبر: 85062725
استاندار: مسیر پیشرفت استان اردبیل هموارتر می‌شود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: امسال مسیر پیشرفت این استان هموارتر شده و برکات اقدامات بنیادین در دیار دارالارشاد اردبیل نمایان می‌شود.

به گزارش ایرنا ، سیدحامد عاملی روز سه‌شنبه در پیامی با تبریک فرارسیدن عید نوروز اظهار کرد: بی‌گمان، فصل زیبای بهار از نشانه‌های قدرت پروردگار هستی‌بخش و به مصداق کلام وحی "انْظُرْ إِلَی آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا" نمود رحمت بی‌کران الهی است.

وی ادامه داد: نوروز که در فرهنگ کهن ایران ریشه دارد به عنوان نویدبخش دمیده شدن طراوت و شادابی در زندگی انسان‌ها فرصتی برای همه ماست تا درباره شگفتی‌های آفرینش، ژرف بیاندیشیم و برای پیراستن کردار خویش، همت کنیم که به قول مولانا "در بهاران کی شود سرسبز سنگ؟ خاک شو تا گل نمایی رنگ رنگ".

استاندار اردبیل افزود: در نخستین سال سده جدید کوشیدیم ضمن بهره‌گیری بیشین از توان بدنه اجرایی و ظرفیت‌های موجود در مسیر رفع کاستی‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای منطقه با همت و کار مضاعفی حرکت کنیم.

عاملی خاطرنشان کرد: بحمدالله توفیقات شیرینی همچون افزایش حدودا ۵.۵ برابری بودجه استان نسبت به میانگین سالانه دولت دوازدهم و همچنین افزایش ۸۰ درصدی تسهیلات اشتغال در این استان تحقق یافت.

وی گفت: اقدامات بنیادینی نیز در اقصی نقاط استان به ویژه سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه راه‌ها، صنایع و سدها آغاز شد که امیدواریم برکات آنها به مرور نمایان و به تقویت آهنگ پیشرفت دیارمان کمک کند.

عاملی اظهار کرد: در فرصت مزبور با عنایات الهی و همراهی مردم غیورمان توطئه‌های اغتشاشگران خنثی و جلوه‌های دیگری از وحدت و انسجام اسلامی مردم در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته شد.

مقام عالی دولت در استان اردبیل اضافه کرد: ضمن شکرگزاری به خداوند منان که یک سال دیگر از عمر ما را در خدمت به این مرز و بوم مقدس و اهالی ولایی استان دارالارشاد اردبیل قرار داد فرا رسیدن بهار دل‌انگیز، این موهبت ارزشمند خداوند و نوروز ۱۴۰۲ را به مردم عزیز استان تبریک می‌گویم.

عاملی گفت: از درگاه حضرت سبحان می‌خواهم سال نو را که نخستین روزهای آن با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، مقارن گردیده برایمان همراه با احسن الحال قرار دهد و به همه ما در کسوت خدمتگزاران جامعه اسلامی توفیق دهد در راستای برآورده کردن انتظارات و مطالبات به‌حق مردمی و جبران عقب‌ماندگی‌ها خصوصاً در حوزه‌های اقتصادی، تولید و دانش‌بنیان موفق باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha