۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85339227
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۵۰ برنامه به مناسبت هفته مقاومت در قزوین

قزوین - ایرنا - رییس سازمان بسیج سازندگی قزوین از با اشاره اجرای ۵۰ بنامه به مناسبت هفته مقاومت در استان، گفت: تمامی حوزه های بسیج خواهران و برادران طی اینی هفته کمک های مومنانه را در دستور کار خود دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مهدی صادق پور روز یکشنبه در جمع رسانه های خبری استان قزوین تاکید کرد: ۱۱ هزار بسته معیشتی با محوریت بسیج محلات در هفته مقاومت بین گروه های نیازمند استان توزیع می شود که ارزش هر بسته ۶ میلیون ریال است.

به گفته وی، آزادی ۲۲ زندانی با کمک ستاد دیه و دادگستری استان، توزیع ۲۵ سری جهیزیه به زوج های جوان هر یک به ارزش ۵٠٠ میلیون ریال، اعزام ۱٠ تیم پزشکی برای ارایه ویزیت رایگان در شهرستان های قزوین و آوج و برگزاری میز خدمت در روستاهای نظام آباد، هادی آباد و شهرک کاسپین از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای طرح های عمرانی، خاطرنشان کرد: بازسازی ۴٠ واحد مسکونی برای ایثارگران و افتتاح پنج واحد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهره برداری از سه مخزن آب روستایی و آسفالت روستاهای چوبدر از جمله طرح های عمرانی خواهد بود.

سرهنگ صادق پور، عملیات آبرسانی به روستاها را از جمله طرح های اولویت دار بسیج سازندگی برشمرد و تصریح کرد: در بخش مسکن محرومان، هفت برابر ظرفیت ابلاغ شده توسط گروهای سازندگی استان احداث شده اما در این بخش به حضور م مشارکت خیران نیازمندیم.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در سطح استان قزوین که نیازمند به پشتیبانی های مالی و ابزاری دارند، گفت: این در حالی است که دشمن همواره در صدد ناامید ساختن مردم و انصراف آنان در مشارکت های جمعی از جمله انتخابات است.

سرهنگ صادق پور به اقدامات انجام شده از سوی بسیج سازندگی طی ۹ ماه سال جاری این استان اشاره کرد و گفت: در حوزه کمک های مومنانه از جمله بسته های معیشتی سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال، تهیه و توزیع ۵۰۰ سری جهیزیه، آزادی ۱۹۳ زندانی، ویزیت رایگان به ۷۲ هزار شهروند قزوینی، تهیه و توزیع ۱۲ هزار سری لوازم التحریر، قربانی کردن ۶۴۴ راس گوسفند و احداث ۱۶۷ باب منزل از جمله کارهای صورت گرفته بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha