رسانه‌صهیونیستی: فلسطینی‌ها جزئیات نیروهای ما را می‌دانستند

تهران-ایرنا- درپی ناگزیر شدن رژیم صهیونیستی به پذیرش آتش‌بس موقت، منابع رسانه‌ای این رژیم به قدرت مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرده و گفتند که رزمندگان مقاومت جزئیاتی از نیروهای این رژیم را می دانستند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این باره اعتراف کرد که توانایی و قدرت اطلاعاتی مقاومت فلسطین افزایش یافته است و مقاومت فلسطین سیستم تونل را به شکلی توسعه داده که برای رژیم اشغالگر غیرقابل پیشبینی بوده است.

به نوشته این روزنامه، نظامیان رژیم صهیونیستی گفته اند: آنچه ما در غزه دیدیم کاملا متفاوت از ارزیابی دستگاه اطلاعات بود. آنها (رزمندگان مقاومت) جزئیاتی را از نیروهایمان در اختیار داشتند.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد.

جنایات رژیم صهیونیستی واکنش شدید مردم آزاده جهان و مسلمانان را در سراسر جهان در پی داشت و بسیاری از دولت ها و نهادهای بین المللی نیز مجبور به تبعیت از افکار عمومی و محکوم کردن این جنایات شدند.

رژیم اشغالگر اواخر هفته گذشته، شکست در عملیات خود علیه مقاومت فلسطین را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح جمعه (به وقت محلی) آغاز شد.

بسیاری از کارشناسان، کاهش شدید محبوبیت نتانیاهو در میان صهیونیست‌ها را شروع دور جدیدی از تنش سیاسی در سرزمین های اشغالی دانسته و برگزاری انتخابات زودهنگام یا عزل نتانیاهو توسط ائتلاف حاکم را بعید نمی‌دانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha