۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۳۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85302718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه قزوین: رسانه شنوای حرف دل مردم باشد

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه رسانه ها رسالت الهی دارند و باید زبان صادق جامعه باشند، گفت: رسانه بایستی حرف دل مردم را بشنود و هوشمندانه و کارشناسانه آن را به مسوولان منتقل کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،سردار رستمعلی رفیعی آتانی عصر شنبه در نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب تاکید کرد: دغدغه جامعه رسانه ای استان هوشمندانه، دقیق و کارشناسانه است و از وجود چنین رسانه های دغدغه مند خوشحالیم.

سردار آتانی تصریح کرد: ۲ واژه سلامت و امنیت در طول برگزاری همه انتخابات از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده اما ۲ واژه جدید یعنی مشارکت و رقابت واژه های جدیدی بود که هر یک از ما امروز موظفیم به سهم خود و به طور جدی نسبت به آن بپردازیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اینکه سپاه و بسیج از همه حیثیت مردم صیانت می کنند و همیشه هم آماده هستند، افزود: تعبیر مقام معظم رهبری از آرای مردم واژه حق الناس است، صندوقی که از آرای مردم لبریز و پر و پیمان می شود یعنی اینکه مردم چهار سال سرنوشت خودشان را تعیین کرده اند.

به گفته وی، باید آماده و صادقانه در میدان باشیم تا در روز انتخابات زحماتمان به نتیجه برسد، چرا که این مساله حق الناس است.

سردار آتانی با اشاره به اینکه با عملکردمان باید به سراغ سرمایه های عظیم مردم برویم چرا که آنان بسیار خوب هستند و در خیلی از جاها هم جلوتر از ما قرار دارند، گفت: مردم را نمی توان با حرف به میدان آورد، آنها شاخص هایی دارند، مردم ما پیشرفته و سیاسی هستند و روستا نشینان ما از شهرنشینان هم سیاسی ترند.

وی ادامه داد: مردم میهن اسلامی ما کشورشان را دوست دارند و نسبت به سرنوشتشان حساس هستند، انشاالله با عملکردمان بتوانیم همانند ۴۵ سال گذشته شاهد حضور همه جانبه آنان در پای صندوق های رای باشیم.

وی اضافه کرد: امروز هر کسی معتقد به انقلاب و رهبری باشد و مردم را دوست بدارد در جبهه انقلاب قرار دارد و موفقیت هایمان نیز در سایه چنین خصلت هایی به دست می آید.

سردار آتانی دولت سیزدهم را با اخلاق و با نجابت توصیف کرد که نمی خواهد دل خیلی ها را بشکند و تاکید کرد: امروز شاهد موفقیت های بزرگ این دولت هستیم که همه آن را غیرممکن می دانستند، می گفتند زبان دنیا را بلد نیست اما با ادبیات انقلابی حقمان را از همه جهانیان گرفت.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) اظهار کرد: همه جمع شده بودند تا در هیچ پیمانی قرار نگیریم؛ عضویت در پیمان شانگهای، تولید روزانه سه میلیون بشکه نفت و اجرای پروژه های عظیم آبرسانی تنها گوشه ای از خدمات دولت انقلابی است که طی فقط ۲ سال شاهد آن بوده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha