۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85303178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۲ شرور سابقه‌دار شرق تهران/ مرگ دلخراش پدر و دختر موتور سوار

تهران بزرگ - ایرنا - ۲ شرور سابقه دار که با یکدیگر درگیر شده و برای اهالی محله مجیدیه مزاحمت ایجاد کرده بودند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، به دنبال قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی محله مجیدیه توسط ۲ تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از مأموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفت.

براساس این گزارش، تحقیقات ابتدایی ماموران حکایت از آن داشت، متهمان از گذشته با یکدیگر اختلافات عمیق شخصی داشتند و روز حادثه با قرار از پیش تعیین شده در میان اهالی محله درگیری را آغاز کردند.

بنا بر حساسیت موضوع، ماموران بی‌درنگ وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوزهای لازم قضایی آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی عملیات‌ غافلگیرانه بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کردند.

متهمان در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز پشیمانی به جرم خود مبنی بر ایجاد رعب و وحشت، درگیری، قدرت‌نمایی و شرارت اعتراف کردند همچنین یک قبضه کلت کمری، چندین فشنگ جنگی، چاقو، قمه و اسپری فلفل از مخفیگاه آنها کشف شده است.

بنابر اعلام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار ماموران پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار گرفتند.

کشته شدن پدر و دختر موتورسوار با حرکت خلاف جهت
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ هم خبر داد: حرکت خلاف جهت پدر متورسوار در بزرگراه گمنام باعث مرگ خود او و دختر ۹ ساله اش شد.

سرهنگ رابعه جوانبخت از برخورد شدید موتورسیکلت با سواری جک در بزرگراه گمنام زیرگذر کارگر و مرگ راکب و کودک ۹ ساله بدلیل حرکت خلاف جهت موتورسیکلت در ساعت ۱۳:۲۰ ظهر دیروز خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ رابعه جوانبخت در این خصوص گفت: در ساعت ۱۳:۲۰ ظهر دیروز در محدوده غرب به شرق بزرگراه گمنام زیرگذر کارگر، یکدستگاه موتورسیکلت با ترک نشینی دو دختر ۷ و ۹ ساله که به صورت خلاف جهت دراین مسیر در حال حرکت بود با یکدستگاه خودرو جک برخورد می‌کند.

وی افزود: در این تصادف راکب موتورسیکلت و یک نفر ترک نشین موتورسیکلت (دختر ۹ ساله به نام دلارام) در دم فوت کرده و یک نفر ترک نشین دیگر (دختر ۷ ساله دلسا) مصدوم که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ جوانبخت اضافه کرد: بلافاصله تیم های منطقه ۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل وعوامل حادثه پرداختند.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست از انجام تخلف حرکت خلاف جهت در معابر شهری بخصوص معابر بزرگراهی جدا خودداری کرده و جان خود و دیگران را برای لحظه‌ای زودتر رسیدن به خطر نیندازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha