۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85303257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بکارگیری نیروهای غیربومی در طرح های فعال دهلران قابل قبول نیست

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه دهلران با بیان اینکه بکارگیری نیروهای غیر بومی در طرح های فعال این شهرستان قابل قبول نیست، گفت: کارگروه اشتغال شهرستان، پایش و رصد بکارگیری نیروهای بومی را باید مورد رصد و در کانون توجه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "لطیف صادقی" روز یکشنبه در نشست کمیسیون کارگری شهرستان دهلران اظهار کرد: بکارگیری نیروهای بومی در طرح ها و شرکت های حوزه نفت و گاز و صنعتی دهلران، از مطالبات جدی مردم و مسئولان استان و شهرستان است و بارها در نشست های مختلف با مدیران و پیمانکاران پروژه های فعال شهرستان مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته است.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به بازدیدهای کارگروه اشتغال و کمیسیون کارگری شهرستان از شرکت ها و رصد روند بکارگیری نیروهای بومی و غیربومی در گذشته، تاکید کرد: این موضوع با دقت و حساسیت بیشتری در راستای دفاع از حق و حقوق مردم و جوانان دهلرانی دنبال خواهد شد.

فرماندار دهلران: بکارگیری نیروهای غیربومی قابل قبول نیست

صادقی تصریح کرد: هرگونه بکارگیری نیروها منوط به تصویب در کمیسیون کارگری شهرستان خواهد بود و شرکت های فعال در دهلران باید از این مصوبات تبعیت کنند.

فرماندار ویژه دهلران با تاکید بر پرداخت معوقات و مطالبات کارگران شرکت های فعال در این شهرستان، خاطرنشان کرد: شرکت ها باید به معیشت افراد شاغل خود توجه کنند و در پرداخت به موقع حقوق آنها اقدام کنند تا بتوانند حداقل از درآمد ماهانه برای رفع حوائج خود استفاده کنند.

در این نشست، تعدادی از نمایندگان کارگران شهرستان دهلران، دغدغه ها و مطالبات خود را با فرماندار ویژه دهلران در حوزه های مختلف مطرح کردند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha