۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85297378
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سمن ها نقش راهبردی در برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری دارند

ایلام - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان دهلران با اشاره به اهمیت و نقش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، گفت: سازمان‌های مردم نهاد نقش مهم و راهبردی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "لطیف صادقی" روز دوشنبه در نشست انتخابات نمایندگان سازمان های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل های شهرستان دهلران بر ضرورت نقش پر رنگ سازمان های مردم نهاد در عرصه های مختلف تاکید و اظهار کرد: این نقش حاصل فعالیت اعضای این سازمان ها است که در راستای کمک به مردم و مسئولان دلسوزانه همت می کنند.

وی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تشکل‌های مردم نهاد نقش مهمی در تحقق راهبردها، حضور حداکثری مردم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان برای عدم حضور مردم در انتخابات‌ دارد.

فرماندار شهرستان مرزی دهلران با اشاره به اهممیت حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: همه باید در ترغیب و تشویق مردم برای حضور گسترده در این انتخابات تلاش کنند و در این راستا نقش تشکل های مردم نهاد برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باید برجسته باشد.

معاون سیاسی فرماندار دهلران نیز در این نشست به ساختار و حوزه فعالیت سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: تشکل های مردم نهاد ضمن اشراف بر حوزه کاری باید ظرفیت ها و مشکلات را شناسایی، بررسی، تجزیه و تحلیل و راهکار ارایه دهند.

"نعمت الله حاتمی" بر ضرورت داشتن برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توسط سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و افزود: دستگاه ها تشکل ها را حمایت کنند و تشکل ها هم به نقش مطالبه گری خود توجه داشته باشند

در پایان این نشست با رای اعضای تشکل های مردم نهاد، آقای "سلمان دیناروندی" و خانم "فاطمه رضایی" بعنوان اعضای اصلی شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان دهلران انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha