۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85304013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محور مقاومت در کشورهای اسلامی برگرفته از تفکر بسیجی است

اهواز - ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: محور مقاومت در کشورهای اسلامی برگرفته از فرهنگ و تفکر بسیجی بوده و دشمن از این موضوع هراس دارد.

به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری روز سه‌شنبه در کلاس درس خارج حوزه علمیه بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، حضور بسیج در کنار ارتش و سپاه تازه تاسیس موجب شد تا در بسیاری از عملیات‌ها به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی افزود: امروز دیگر بسیج منحصر به ایران نبوده و تفکر و فرهنگ بسیجی در سراسر دنیا منتشر شده است.

آیت الله حیدری گفت: پیروزی‌های محور مقاومت در فلسطین، یمن، سوریه، لبنان، افغانستان و عراق از تفکر بسیجی نشات گرفته بنابراین فرهنگ بسیجی به تمام دنیا صادر شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتشار فرهنگ مقاومت و جهاد بین ملت فلسطین، باعث شد تا نیروهای مقاومت ضربه مهلکی را بر پیکره پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کنند.

وی تصریح کرد: قبول آتش‌بس از سوی صهیونیست‌ها به معنی شکست آنها است زیرا اسرائیلی‌ها در این جنگ نتواستند به اهداف مدنظر خود (ضربه به نیروهای حماس) برسند.

آیت الله حیدری اظهار کرد: پذیرش آتش‌بس به معنای پیروزی جبهه مقاومت است اگرچه در این مدت بیش از ۱۵ هزار فلسطینی به شهادت رسیدند که نیمی از آنها زن و کودک بودند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود، اقدام به بمباران این منطقه کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha