۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85304314
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

 کارگروه ویژه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در بانه تشکیل شود

سنندج- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: کارگروه ویژه مقابله و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در داخل و خارج از محدوده شهری و با مدیریت شهرداری بانه تشکیل شود.

به گزارش ایرنا، محمد جباری روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب بانه اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در داخل و خارج از محدوده از مصادیق بارز حقوق عامه به شمار می رود لذا ضروری است تا کارگروه و کمیته ویژه‌ای با مدیریت شهرداری بانه و حضور دادستان این شهرستان تشکیل شود.

وی اضافه کرد: با استفاده از استراتژی برنامه ریزی شده به طور گروهی با حمایت های لازم از شهردار و رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان در راستای مقابله با این دسته از تخلفات، اقدام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان از کمبود پارکینگ در شهرستان بانه انتقاد کرد و گفت: معضل ترافیک در شهرستان به چشم می خورد و ضروری است تا با احداث پارکینگ های عمومی این مشکل را برطرف کرد.

جباری بر لزوم انتقال زندان بانه به خارج از شهر اشاره کرد و یادآور شد: ضروری است تا مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان در سریعترین زمان ممکن نسبت به اختصاص زمین مناسب برای انتقال زندان بانه به خارج از شهر، مساعدت های لازم را انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: دادستان نقش و جایگاه خطیر و ارزشمندی در دستگاه قضایی دارد که به طور توام، قاضی، مدیر و وکیل مدافع در اجرا و تحق عدالت در جامعه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان اضافه کرد: اجرای عدالت در جامعه باید مصروف به شناخت آن باشد که شناخت عدالت بسیار دشوارتر از اجرای آن است که در این زمینه تمامی ارگان ها موظفند تا دستگاه قضایی را در اجرای عدالت یاری کنند.

جباری افزود: مردم بانه انتظار مضاعفی از مسئولان برای خدمتگذاری دارند و برطرف کردن مسایل و مشکلات این شهرستان با هم سویی و هم افزایی و انجام وظایف ارگان‌های مسئول میسر است و در بحث حقوق عامه باید اولویت های این شهرستان شناسایی شود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی در حوزه حقوق عامه نظیر تامین آب شرب، صیانت از منابع طبیعی، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز وظایفی دارد که در قانون مشخص شده است.

 کارگروه ویژه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در بانه تشکیل شود

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از تلاش‌های سعید اسکندری، حکم انتصاب حجت نصیری پور به عنوان دادستان جدید عمومی وانقلاب بانه توسط دادستان مرکز استان کردستان اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha