پیشرفت۸۵درصدی عملیات اجرایی پُل بزرگراه مرودشت–درودزن
عکس آرشیوی

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات اجرایی پل بزرگراه مرودشت–درودزن که بر روی رودخانه کر قرار می‌گیرد تاکنون ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده به زودی عملیات اجرایی به اتمام می‌رسد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، محمودرضا طالبان روز دوشنبه در بازدید از عملیات چهارخطه کردن محور مرودشت – درودزن افزود: این محور به طول ۴۵ کیلومتر قسمتی از راه ارتباطی شهرستان‌های مرودشت و اقلید بوده و همچنین وجود تعداد زیاد روستاهای حاشیه این مسیر که از قطب‌های مهم کشاورزی فارس محسوب می‌شوند باعث شده این محور از ترافیک بالایی برخوردار باشد و یکی از محورهای پرحادثه استان به حساب می آید.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: به همین دلیل عملیات چهارخطه کردن مسیر از چند سال قبل در برنامه کاری اداره کل راه و شهرسازی فارس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علی‌رغم کمبود اعتبارات عملیات بهسازی و چهارخطه کردن حدود ۳۷ کیلومتر از مسیر فوق به اتمام رسیده و در حال بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: ادامه عملیات اجرایی چهارخطه کردن محور فوق توسط پیمانکار در دست اجراست و امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم و به موقع به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

به گزارش ایرنا، بزرگراه مرودشت به درودزن به طول ۴۵ کیلومتر یکی از محورهای مواصلاتی و پر ترافیک استان فارس و همچنین محور ارتباطی شهرستان‌های مرودشت و اقلید و روستاهای تابعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha