مظاهری: حذف شدیم اما همه چیز تمام نشده است/ باید فشار از روی نساجی برداشته شود

تهران- ایرنا- سنگربان تیم نساجی مازندان گفت: فشار زیادی روی تیم و بازیکنان است که این موضوع کیفیت بازی‌ها را کاهش می‌دهد اما امیدواریم در ادامه لیگ بتوانیم بازی‌های باکیفیت‌تری داشته باشیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، رشید مظاهری در نشست خبری نساجی پیش از بازی با مومبای سیتی هند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا،‌ تاکید کرد: بدون شک حضور تیمی مانند نساجی در لیگ قهرمانان آسیا تجربه ارزنده و ارزشمندی برای ما بود که باید آن را به فال نیک گرفت. هر چند نساجی از دور این مسابقات حذف شده اما هنوز ۲ دیدار دیگر را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: اینکه ما از دور مسابقات کنار رفته‌ایم درست است اما در بازی فردا باید همدل بوده و خیلی جدی به میدان برویم. فرقی هم ندارد کدام بازیکنان به میدان خواهند رفت، مهم اسم و نام نساجی است که باید برای همه ما در اولویت باشد. متاسفانه فشار زیادی روی تیم است که باید برداشته شود و اگر این اتفاق رخ بدهد شرایط و وضعیت تیم در لیگ به مراتب بهتر خواهد شد.

سنگربان نساجی با اشاره به صحبت‌های سیدمهدی رحمتی که گفته بود بهترین تماشاگران فوتبال را داریم، خاطر نشان کرد: تیم ما تغییرات بسیاری داشته و نیازمند زمان هستیم تا خودمان را با شرایط کنونی وفق بدهیم، انتظار از نساجی بالاست اما باید قبول کنیم هر تغییراتی نیازمند صبر و حوصله است و نمی‌توان در مدت زمانی کوتاه به شرایط ایده‌آل رسید. تلاش همه ما ارائه بازی‌های خوب و با کیفیت در قالب تیم نساجی است و برای همین موضوع با جدیت کار خود را ادامه می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم رضایت هواداران را به همراه داشته باشیم.

تیم فوتبال نساجی مازندران فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان مومبای سیتی هند است. در گروه D لیگ قهرمانان آسیا الهلال عربستان و نوبهار ازبکستان با ۱۰ امتیاز اول و دوم هستند و نساجی با ۳ امتیاز در رده سوم جای دارد. مومبای سیتی نیز تیم بدون امتیاز این گروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha