کشف و توقیف بیش از هفت هزار قلم کالای قاچاق در جنوب تهران
عکس تزئینی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از هفت هزار قلم انواع کالای قاچاق در یک دامداری قدیمی واقع در کهریزک خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز سه‌شنبه اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده کهریزک شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در دامداری قدیمی در آدرس کهریزک، روستای اسماعیل آباد، خیابان مهرزاد تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی به طور دائم توسط خودورهای شوتی به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌کنند.

سرهنگ افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل یک باب دامداری قدیمی بوده جهت پوشش و اختفا کالای قاچاق در آن تخلیه و انبار و توزیع می شود و مشاهده می شود مقادیر انبوهی کالاهای خارجی در محل دپو که کالاهای قاچاق عمدتا توسط شوتی از تمام نقاط کشور به این مکان منتقل و سپس توزیع می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل پنج هزار و ۴۰۰ ثوب انواع لباس، کفش کتانی، کیف ورزشی، کلاه آفتابی، ۲۰۱ عدد کپسول گاز کولر، ۳۰ عدد پرینتر، ۲۰۰ کیلو نوار پرده و یک هزار و ۳۲۲ تکه لیوان سفالی محصول کشورهای چین و ویتنام بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: قاچاق کالا برای کشور خطر امنیتی و اقتصادی را در پی دارد از شهروندان درخواست می شود درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha