۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85305237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان: زندگی حضرت فاطمه یک الگوی جامع است

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) اولین حامی امامت است‌ گفت: زندگی حضرت زهرا (س) به‌ مثابه یک الگوی جامع و کامل باید در تمام ابعاد زندگی ما جاری و ساری باشد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد روز سه‌شنبه در نشست صمیمی با جمعی از معتمدین و موثرین خیریه انصار الحجه(عج) منطقه منبع آب بیان کرد: یکی از دغدغه‌های امام زمام(عج)، اطاعت‌پذیری است و باید در این جهت گام برداشت.

امام جمعه اهواز افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی بی‌مثال و بی‌همتای ولایتمداری و دینداری بوده که شناخت ابعاد شخصیتی ایشان حیاتی است.

وی با اشاره به سه ضلع مهم «معرفت، محبت و اطاعت» و آیه قرآنی «اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقِیمَ‌» اظهار کرد: اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) تنها پل منتهی به خداوند متعال هستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد تاکید کرد: بر اساس یکی روایت اگر انسان گرهی از یک مومن را بگشاید ثواب یک حج نصیبش خواهد شد.

امام جمعه اهواز با قدردانی از فعالیت های خیریه انصار الحجه(عج) در منطقه منبع آب اهواز، پیرامون فعالیت در مساجد عنوان کرد: وجود جاذبه در مساجد، زمینه آموزش عرصه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha