۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85305839
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت نفت، پیشران و پرچمدار قرارگاه راویان پیشرفت در کشور است

اصفهان - ایرنا - دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت مرکز بسیج وزارت نفت گفت: این صنعت پیشران و پرچمدار قرارگاه راویان و روایتگری پیشرفت درخصوص خدمات انجام شده پس از انقلاب در کشور است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدتقی قریشی روز سه شنبه در حاشیه دومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت کشور درجمع خبرنگاران در اصفهان افزود: پیشرفت یک ملت بدون روایت فتح قله هایش ‌بمنظور کاشتن بذر امید در درون جامعه امکانپذیر نیست.
وی اظهار داشت: ریشه تمامی پیشرفت های انقلاب اسلامی مدیون تلاش و مجاهدتهای خالصانه دوران دفاع مقدس است.
دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت افزود: قصه روایت‌های پیشرفت برای مردم ‌بویژه نسل جوان بیان می شود تا بدانند که این پیشرفت ها به همت نیروهای توانمند داخل کشور و در سایه هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم، هجمه های داخلی، شهادت نخبگان و حرکات تروریستی منافقان کسب شده است.
به گفته‌وی درباره دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اقدامات فرهنگی بسیاری در قالب تولید فیلم و تالیف کتاب انجام شده است ولی در زمینه پیشرفت های پس از انقلاب در سطح وزارتخانه های مختلف تاکنون کار شاخصی انجام نشده است.
قریشی یادآور شد: صنعت نفت یکهزار و ۱۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است و در سایه این رشادت‌ها به رشد چشمگیری در تمامی بخش‌ها دست یافته است.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری تور گردشگری روایت گفت: این اقدام برای اولین بار در صنعت نفت رخ داده است.
وی درباره محتوای این دوره گفت: در این دوره ۳۲ ساعت کلاس های مقدماتی فن بیان و شیوه ارتباط گیری با حضور مدرسان دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می شود تا راویان بتوانند در معرفی خدمات ‌و پیشرفت های صورت گرفته در این صنعت تبحر کامل داشته باشند.
به گزارش ایرنا، دومین دوره مقدماتی تربیت و تعالی راویان پیشرفت و خدمت صنعت نفت با هدف آمادگی نیروهای صنعت نفت برای تبیین دستاورد های این صنعت برای اردوهای راهیان پیشرفت است تا دانشجویان و دانش آموزان به نحو مطلوب با این دستاوردها آشنا شوند.
این دوره بمناسبت گرامیداشت شهید سید مجتبی نواب صفوی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از فعالان شاغل در صنعت نفت به میزبانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان در سالن جلسات شهرک شهید منتظری به مدت ۲ روز در حال برگزاری است.

صنعت نفت، پیشران و پرچمدار قرارگاه راویان پیشرفت در کشور است

در این مراسم ۲ اثر مکتوب به زبان لاتین درباره زندگینامه شهید سیدمجتبی نواب صفوی با حضور فرزند آن شهید رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha