اردوی "راویان پیشرفت" موجب گسترش امید در جامعه می‌شود

اصفهان- ایرنا- رییس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: اروی "راویان پیشرفت" متشکل از اصحاب رسانه بدنبال معرفی هرچه بیشتر دستاوردهای صنعت و گسترش امیدآفرینی و انگیزه بیشتر برای تلاش و تولید در جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن شکیب فرد روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آبرسانی اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: اردوهای راویان پیشرفت در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه «جهاد تبیین» و ارائه اخبار امیدآفرین در جامعه طبق جدول زمانبندی مشخص، با هدف روایتگری پیشرفت‌ها توسط اصحاب رسانه برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: اردوهای راویان پیشرفت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه با هدف انعکاس و روایت اخبار خوب و پیشرفت‌های صنعتی و تولیدی کشور به جامعه برگزار می‌شود.

رییس سازمان بسیج رسانه اصفهان تصریح کرد: رسانه‌ها در تمام جریان سازی‌ها، انتشارات و مباحث مهم استان بصورت جدی پای کار هستند و با امیدآفرینی در جامعه، در مقابل هجمه تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: هر کدام از خبرنگاران در این اردوها بعنوان راوی بدنبال تبیین، انتشار و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه اصفهان با بیان اینکه اردوهای راویان پیشرفت زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه است، خاطرنشان کرد: راویان پیشرفت بدنبال نهادینه کردن دستاوردهای صنعت و تولید در جامعه هستند تا با به تصویر کشیدن دستاوردهای نظام اسلامی، نگاه افکار عمومی از اخبار منفی و کذب تغییر کند و خبرهای شفاف و واقعی انعکاس یابد.

وی بیان کرد: امسال برگزاری چند اردوی راویان پیشرفت در حوزه صنعتی و تولیدی برنامه‌ریزی شده است که با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شود.

شکیب فرد، برگزاری اردوی راویان پیشرفت در شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آبرسانی را حرکتی مثبت برشمرد و افزود: تمام اقدامات و پیشرفت‌های این مجموعه نشان از خودباوری جوانان انقلابی و اشاعه‌دهنده شعار ‌"ما می‌توانیم" است.
به گزارش ایرنا، شرکت تولیدی وسایل آبیاری و آبرسانی (IEM) نخستین و بزرگترین کارخانه ساخت لوله و اتصالات پلی اتیلن در ایران است که از سال ۱۳۵۳ در کیلومتر ۲۰ جاده اصفهان مبارکه شروع به فعالیت کرد.
کلیه محصولات لوله و اتصالات پلی اتیلن این شرکت برای مصارف آبرسانی و آبیاری تحت فشار(قطره‌ای) و شبکه فاضلاب ساختمانی و همچنین پروژه‌های گازرسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha