فرماندار: ظرفیت‌های شهرستان ری ثبت جهانی می‌شود +فیلم

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه ری این شهرستان را شهری شناسنامه دار با اهمیت و کهن دانست و گفت: با جاذبه و قدمتی که شهرری دارد دنبال ثبت جهانی ری هستیم و از همه ظرفیت ها برای این کار بهره خواهیم برد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی باب الحوائجی در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرری که در فرهنگسرای ولای ری برگزار شد با اشاره به اثر بخش بودن قشر هنرمندان بر فکر و منش مردم اظهار داشت: فخر هنر به محتوا و انتقال آن به سبک زندگی مردم است تا در جامعه، حرکت ایجاد کند و قطعا مردم از آثار فاخر در این حوزه، حمایت خواهند کرد.

وی ادامه داد: تا زمانی که از دولت ها در بخش فرهنگ و هنر انتظار داشته باشیم، کار عقبگرد خواهد داشت، دولت ها باید روان سازی و ریل گذاری کنند و تاکتیک و عملیات با جامعه هنرمندان و فرهیختگان باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری بیان داشت: با کمک شما فرهیختگان و ورود خودباورانه شما به موضوعات مختلف، می توان بر مشکلات ری فائق آمد.

باب الحوایجی خطاب به هنرمندان گفت: باید برنامه مدوّن و بسته های مختلف در حوزه موسیقی، نمایش، هنرهای تجسمی، فیلم، شعر و ادب را برای یک سال در شهرستان ری ارائه کنید تا بتوانیم کارهای خوب و اثرگذار بر سبک زندگی مردم را به صحنه بیاوریم.

وی با اشاره به نعمت بزرگ حضور حرم حضرت عبدالعظیم(ع)در شهرری اظهار داشت: انشالله جشنواره حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) را با کمک اصحاب فرهنگ و هنر احیا خواهیم کرد، بچه های ری باید ری را بسازند و باید اثربخش باشند و من هم، خودم را فرزند ری می دانم.

مهدی باب الحوایجی ری را شهری شناسنامه دار خطاب کرد اهمیت و قدمت آنرا مهم دانست و گفت: با جاذبه و قدمتی که شهرری دارد دنبال ثبت جهانی ری هستیم و از همه ظرفیت ها برای این کار بهره خواهیم برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha