فرماندار ری: مدیران از پیشنهادهای جوانان برای حل مشکلات استفاده کنند

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ارائه راهکار و پیشنهادهای علمی و عملی جهت رفع مشکلات از سوی جوانان می تواند به عنوان یک نقشه و راه حل منطقی توسط مدیران و تصمیم سازان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در جمع جوانان شهرستان ری، جوانان را مظهر امید، توانایی و قدرت در تفکر و تعقل دانست و اظهار داشت: تقاضای بنده از شما حضور تمام قد در موضوعات مختلف مدیریت شهرستان، با بهره گیری از نیروی فکر و اندیشه و استفاده از تجربه های مفید است.

وی افزود: نکته مهمی که شما جوانان می بایست مدنظر قرار دهید خودداری از انتقاد و بیان کاستی ها و مشکلات به صورت صرف است.

باب الحوائجی ادامه داد: وجود نیروهای جوان، توانمند، تحصیلکرده و متخصص یکی از مواهب بزرگ و مزیت های بی نظیر کشورمان است که در صورت بکارگیری صحیح و مناسب این نیروی عظیم، راه پیشرفت و شکوفایی ایران و اعتلای هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان هموار و قابل دسترس می شود.

معاون استاندار تهران با تأکید بر لزوم تشکیل نشست های هم اندیشی در قالب کمیته های تخصصی باحضور قشرهای مختلف جوانان، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های جوانان و بهره گیری از دانش، تخصص و مهارت های آنها یکی از سیاست های اصلی دولت مردمی آیت الله دکتر رئیسی است که به تبع آن ما نیز در شهرستان ری در جایگاه مجری سیاست های دولت سیزدهم، خود را موظف به استفاده از ظرفیت های قشر جوان دانسته و خواستار افزایش سطح تعاملات در این حوزه هستیم.

در ادامه دیدارها و نشست با قشر و گروه های مختلف علمی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و هنری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشستی صمیمی در محل ساختمان فرمانداری میزبان جمعی از جوانان شهرستان ری بود، نفرات حاضر در این نشست ابتدا ضمن معرفی خود، به بیان دیدگاه و نظرات خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha