۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 85307041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمال‌پور: کشتی فرنگی خوزستان در ریل موفقیت قرار گرفته است

اهواز- ایرنا- رئیس هیات کشتی استان خوزستان، گفت: قطعا هدف از این میزبانی‌ مسابقات، رشد و ارتقای کشتی خوزستان است، چراکه در ریل موفقیت قرار گرفته‌ایم. ضمن اینکه استان ما با تیم دوم خود در این مسابقات شرکت کرد.

به گزارش ایرنا، رمضانعلی جمال‌پور در حاشبه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی ایران در اهواز، در جمع خبرنگاران، گفت: ابتدا باید از رئیس فدراسیون کشتی به دلیل موافقت با برگزاری این مسابقات مهم در استان خوزستان تشکر کنم. خوزستان همیشه سعی کرده بهترین میزبانی را از مسابقات داخلی و بین المللی کشتی داشته باشد و این بار نیز همکاران ما در هیئت کشتی و گروه فولاد این مسابقات را به نحوی شایسته برگزار کنند.

وی افزود: خوشبختانه این مسابقات در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و تیم‌ها بدون دغدغه در این رقابت‌ها به میدان رفتند و خدا را شکر مشکلی از بابت برگزاری مسابقات وجود نداشت. از نظر فنی نیز سطح مسابقات بسیار بالا بود و چهره های شاخص تیم ملی به میدان رفتند. قطعا هدف از این میزبانی‌ها رشد و ارتقای کشتی خوزستان است. خوزستان با تیم دوم خود در این مسابقات شرکت کرد و نفرات اصلی تیم ملی از حضور در این مسابقات معاف بودند.

رئیس هیئت کشتی خوزستان، گفت: به دنبال این هستیم در رده بزرگسالان از عنوان قهرمانی خود در ایران دفاع کنیم. از روزی که به کشتی استان آمده‌ایم سعی کردیم در کشتی خوزستان آرامش و همدلی به وجود بیاوریم. همه بزرگان کشتی نیز پای کار آمده‌اند و خوشبختانه کشتی خوزستان در ریل موفقیت قرار گرفته و این امید می‌رود که در المپیک بهترین نتیجه را کسب کنیم.

جمال‌پور در ادامه درباره افتخارآفرینی‌های کشتی‌گیران خوزستان در مسابقات جهانی بلگراد و رکوردشکنی خوزستان در کسب مدال جهانی در سال قبل از المپیک، گفت: کشتی خوزستان تاکنون موفق به کسب مدال طلای المپیک نشده و به دنبال این هستیم این طلسم را بشکنیم و صاحب طلای المپیک پاریس شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha