۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85308288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاع از مردم مظلوم فلسطین وظیفه واجب مسلمانان است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: دفاع و حمایت از مظلومان فلسطین و مبارزه با ظلم رژیم صهیونیستی بر مسلمانان واجب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع نمازگزاران جمعه این هفته بروجرد افزود: ما به عنوان مسلمان وظیفه داریم از مظلومان در هر جایی حمایت کنیم ضمن اینکه مردم فلسطین مسلمان هستند و دفاع از آنها واجب است.

وی با بیان اینکه رژیم کودک کش اسراییل به هیچ ارزشی پایبندی ندارد بر ضرورت دفاع از جبهه مقاومت تاکید کرد و ادامه داد: باید با این رژیم برای دفاع از جهان اسلام مبارزه کرد.

حجت الاسلام حسینی همچنین با اشاره به توان علمی جوانان نخبه کشور گفت: افتخارآفرینی دانشجویان نخبه کشور انسان را به وجد می آورد و توان علمی نخبگان کشور در ۳۵ سال اخیر از بسیاری کشورهای اروپایی جلوتر رفته است.

وی با تاکید بر اینکه کشور ما در زمینه تحقیقات علمی روزی به مقام اول دنیا خواهد رسید گفت: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری باید به روزی رسید که اگر کسی بخواهد به جدیدترین های حوزه علم دست یابد لازم باشد زبان فارسی را یاد بگیرد.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت آیت الله مدرس افزود: شهید مدرس در روشنگری جامعه نقش موثری داشتند.

حجت الاسلام حسینی همچنین با تاکید بر ضرورت تحقیق برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید با تحقیق و تجسس افرادی را انتخاب کنند که از نظر صداقت، تقوا، شجاعت، ساده زیستی و مردمی بودن همانند آیت الله مدرس باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha