۱ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85329651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جبهه مقاومت به خوبی پاسخ تجاوز رژیم صهیونیستی را داده است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد با اشاره به بمباران منازل مسکونی و کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی گفت: جبهه مقاومت، در مقابل این تجاوزها تقسیم کار خوبی انجام و پاسخ این رژیم جنایتکار را داده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: در غزه رزمندگان شجاعانه می جنگند و صدها خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده اند که این کار کوچکی نیست.

وی با اشاره به کودک کشی رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا از این رژیم جنایتکار افزود: رزمندگان جبهه مقاومت پایگاه های آمریکای جنایتکار را در عراق می زنند و در تقسیم کار دیگر، جبهه مقاومت رزمندگان یمنی و حزب الله به وظایف خود در مقابله با رژیم صهیونیستی، عمل می کنند.

وی تصریح کرد: حرف منطقی جبهه مقاومت پایان دادن به کودک کشی توسط رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت جهادی و اقدامات موثر رییس جمهور گفت: آیت الله رییسی اقدامات بزرگ و موثری همچون آبرسانی، احداث جاده و راه آهن و راه اندازی بیمارستان ها را با اخلاص و تقوا و به دور از غلو و سیاسی کاری انجام می دهد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: اما گرانی به اقشار ضعیف فشار می آورد که امیدواریم دولت این مشکل را هم کم و شرایط را کنترل کند.

وی با انتقاد از بی توجهی مسوولان استانی نسبت به حل مشکل نساجی بروجرد ادامه داد: کارگرانی با ۱۶ سال سابقه کار را اخراج می کنند که باید این مشکل مورد رسیدگی قرار گیرد و مسوولان استان بدانند فقط با حرف زدن کارها درست نمی شود .

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به شهادت ۱۱ تن از جوانان نیروی انتظامی در هفته گذشته گفت: این جوانان مخلص و خدمتگزار به مردم و نظام هستند و دشمن تصور می کند با شهادت آنها، نیروی انتظامی تضعیف می شود در حالیکه با این اتفاقات مردم در دفاع و حمایت از نظام و انقلاب جدی تر می شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در ایام فاطمیه نیز تصریح کرد: شهدای گمنام عطر معنویت را در شهرهای کشور پراکنده کردند.

وی همچنین با اشاره به سالروز وفات بانو ام البنین (س) گفت: این روز به نام روز تجلیل از مادران شهدا که جوانانی شجاع، برومند و مخلص در راه خدا تربیت می کنند نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha