امام جمعه موقت یزد، حمایت بیشتر مسلمانان از مردم غزه را خواستار شد

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: حمایت مسلمین به خصوص در منطقه خاورمیانه از مردم مظلوم غزه، مناسب نیست و باید از خواب غفلت بیدار شوند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " سید ناصر محمدی " در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یزد افزود: کشورهای اسلامی منطقه باید بهتر و بیشتر از گذشته از مردم غزه مقابل غاصبان صهیونیستی حمایت کنند.

وی ادامه داد: بر همه مسلمین و ستمدیدگان و آزادیخواهان جهان است که بیش از گذشته در کنار مردم فلسطین و غزه قرار گرفته و از آنها در عمل حمایت کنند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد به اهمیت برگزاری انتخابات امسال با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی است .

محمدی بیان کرد: صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق مقررات بررسی می‌شود تا حق مردم و داوطلبان هیچکدام پایمال نشود.

وی گفت: شورای نگهبان وظایف خود را در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات بسیار کامل و دقیق انجام می‌دهد و مشکلی وجود ندارد.

امام جمعه موقت یزد به سالروز شهادت مدرس اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام در اصل نماینده واقعی مردم بود که ماموریت نمایندگی خود را درست انجام داد.

محمدی سالروز شهادت حضرت زهرای اطهر (س) را تسلیت گفت و به بیان فضایل و مناقب ایشان اشاره کرد و حرکت مردم و جوانان را در مسیر ائمه اطهار(ع) خواستار شد.

همچنین قبل از خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد امیر دریادار دوم علی رحیمیان از فرماندهان ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفت آذر سالروز نیروی دریایی به نقش نیروهای نظامی در دفاع از کشور مطالبی بیان کرد.

وی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی در ایران اسلامی با همدلی و همکاری و اشراف کامل به وظایف خود در راستای تامین امنیت و دفاع از نظام و انقلاب مقدس اسلامی در تلاش مستمر هستند.

وی از جوانان علاقه مند خواست برای ورود به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کمک به امنیت و اقتدار کشور اقدام مناسب داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha