نفرات برتر رقابت‌های اسلالوم قهرمانی مردان کشور مشخص شدند + فیلم

گرگان - ایرنا - نفرات برتر مرحله سوم رقابت‌های اسلالوم قهرمانی مردان کشور با پایان یافتن این مسابقات امروز جمعه در گرگان مشخص شدند.

به گزارش ایرنا این مسابقات با حضور ۴۲ راننده در سه کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی، منفی ۱۵۰۰ سی‌سی و آزاد برگزار شد.

در مسابقات کلاس منفی ۱۵۰۰ سی‌سی این رقابت‌ها ۱۹ شرکت کننده حضور داشتند که به علت مشکلات فنی، نتایج این کلاس پس از بررسی در فدراسیون اعلام خواهد شد.

در کلاس مثبت ۱۵۰۰ سی‌سی هم ۱۶ شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند که در پایان «رضا حبیبی» از تهران با زمان ۲ دقیقه و ۴ دهم ثانیه و ۵۴۲ هزارم ثانیه و کسب ۲۵ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

در این کلاس «فرزاد مهردادی» از مازندران با زمان ۲ دقیقه و ۵ دهم ثانیه و ۴۵۴ هزارم ثانیه و کسب ۱۸ امتیاز به مقام دوم رسید.

همچنین «حامد عزتی» از البرز با زمان ۲ دقیقه و ۷ دهم ثانیه و ۵۲۵ هزارم ثانیه و کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین هفت نفر از شرکت‌کنندگان در کلاس آزاد با هم رقابت کردند، که در این کلاس «حسن منتظر» از مازندران با زمان یک دقیقه و ۵۳ ثانیه و ۲۸۶ هزارم ثانیه و کسب ۲۵ امتیاز اول شد.

«مهرداد صفری» از اصفهان با زمان یک دقیقه و ۵۴ ثانیه و ۸۵۰ هزارم ثانیه و کسب ۱۸ امتیاز به همراه «بهرام کمالی» دیگر شرکت کننده اصفهانی با زمان ۲ دقیقه و ۴ دهم ثانیه و ۲۳۷ هزارم ثانیه و کسب ۱۵ امتیاز در این کلاس به ترتیب دوم و سوم شدند.

مسوول کمیته اسلالوم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در خصوص وضعیت کلاس منفی ۱۵۰۰ گفت: در این کلاس خودرو سه شرکت کننده از ناحیه گیربکس دچار مشکل و نقص فنی شد.

ژوبین قرایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل مسابقات که کمیته برگزاری در حال مشخص کردن جدول رده‌بندی بودند، هر سه شرکت کننده، اعتراض خود را مکتوب اعلام کردند که با تصمیم کمیته فنی و اجرایی، نتیجه این کلاس بعد از بررسی نهایی فردا پس از جلسه در فدراسیون مشخص خواهد شد.

روز گذشته نیز رقابت‌های بخش بانوان برگزار شد.

شرکت کنندگان مسیر طراحی و مشخص شده ۱۵۰۰ متری را در ۲ مرحله طی کردند و میانگین ۲ مرحله زمانی نفرات برتر را مشخص کرد.

مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور در پنج مرحله برگزار خواهد شد و بهترین راننده به عنوان قهرمان قهرمانان مشخص می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha