رئیس فراکسیون مقاومت مجلس: رژیم صهیونیستی تنها زبان "مقاومت" را می‌فهمد

تهران- ایرنا- رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تنها زبان "مقاومت" را می‌فهمد، گفت: هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی در موافقت با آتش‌بس چند روزه، صرفا به این دلیل بود که آبروی از دست رفته‌ خود را در ظاهر به دست آورند.

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غیرنظامیان و سکوت مدعیان حقوق بشر در روزهای جنگ علیه مردم غزه نشان داد که حقوق بشر صرفا ابزاری برای دنبال کردن اهداف سیاسی آنهاست.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با عملکرد خود نشان داد که تنها زبان مقاومت را می‌فهمد و باید با تمام توان جلوی زیاده‌خواهی‌های این رژیم ایستاد.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس مجلس اظهار داشت: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه و حمایت غرب از این حملات، آبرویی برای آنها باقی نگذاشت و آنها با پذیرش آتش‌بس موقت به خیال خود سعی داشتند تا آبروی از دست رفته را با موافقت با آتش‌بس چند روزه در غزه بازیابند.

فلاحی تاکید کرد: کشورهای محور مقاومت و دیگر کشورهای اسلامی باید با اتحاد و انسجام و حمایت از مردم فلسطین جلوی زیاده‌خواهی‌های این رژیم نامشروع بایستند.

وی افزود: کشورهای محور مقاومت باید به اردن و مصر فشار بیاورند تا مرزهای مشترک خود با سرزمین فلسطین را باز کنند تا امکان ارسال دارو و کمک‌های اولیه از طریق مرزهای این دو کشور به مردم غزه میسر شود.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: همانطور که معظم‌له اشاره داشتند عملیات طوفان‌الاقصی و توفیقات مقاومت فلسطین در جریان این عملیات، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیانش را فرو ریخت.

فلاحی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تا پیش از این عملیات، ارتش خود را مجهزترین ارتش و سیستم اطلاعاتی و امنیتی خود را دقیق‌ترین سیستم اطلاعاتی و امنیتی در سطح منطقه می‌دانست اما عملیات طوفان الاقصی پوشالی بودن قدرت نظامی، اطلاعاتی و امنیتی این رژیم را برملا کرد.

به گزارش ایرنا، نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه - ۱۰ آذرماه - و در اولین روز بعد از پایان آتش‌بس ۶ روزه در غزه، حملات همه‌جانبه خود علیه شهروندان این باریکه را از سر گرفتند.

نیروهای مقاومت فلسطین و لبنان نیز در پاسخ به این جنایت‌ها تجمعات نظامیان صهیونیستی را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدای دور جدید حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از دیروز تاکنون به ۲۰۰ نفر رسیده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار زخمی ها نیز از دیروز تاکنون به ۵۸۹ نفر رسیده است.

مدیر بیمارستان اروپایی غزه وضعیت بیمارستان های این شهر به ویژه مناطق جنوبی را بحرانی توصیف و تاکید کرد که بیمارستان‌های مناطق جنوبی غزه دیگر قادر به ارائه خدمات پزشکی نیستند.

وی گفت: بخش اورژانس اکنون بیشتر از این توانایی پذیرش مجروحان را ندارد. به دلیل پر شدن بیمارستان، ده‌ها مجروح روی زمین خوابیده‌اند. جنگ علیه غزه بی‌سابقه است و برای پوشش نیازهایمان به کمک‌های بیشتری نیاز داریم.

مدیر بیمارستان اروپایی غزه افزود: کمک‌هایی که در زمان آتش‌بس وارد شد، تنها بخش محدودی از نیازهای ما را برآورده می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha