۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85309265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ طرح پژوهشی در دانشگاه کاشان اجرا شد

۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۴
کد خبر: 85309265
۱۰۰ طرح پژوهشی در دانشگاه کاشان اجرا شد

کاشان - ایرنا - معاون پژوهش و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت:در یک سال اخیر ۱۰۰ طرح پژوهشی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در حوزه‌هایی از جمله کشاورزی، معدنی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندسی در این دانشگاه اجرا شده و اغلب آنها در ارتباط با نیازهای اساسی کاشان است.

به گزارش ایرنا،دکتر مهدی شبانی نوش آبادی روز شنبه در نشست خبری افزود:از این تعداد تاکنون ۶۰ طرح پژوهشی به پایان رسیده و نتایج آن قابل استفاده است.

وی اظهار کرد: ثبت سه اختراع و ثبت‌نام ۴۰ نفر از استادان دانشگاه در سامانه ساتع از اقدامات حوزه پژوهشی دانشگاه کاشان در سال جاری است.

معاون پژوهش و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان گفت: ۲۰۰ عنوان برنامه از ۱۱ آذر الی ۳۰ آذر ماه در دانشگاه کشان اجرا می شود،این برنامه ها شامل ۸۰ سخنرانی علمی و تخصصی توسط استادان داخلی و خارجی در ۱۵ روز کاری انجام می شود.

شبانی گفت:همچنین در این مدت ۶۰ کارگاه پژوهشی و ۲۰ میزگرد پژوهشی و تخصصی برگزار می شود،نشست با صاحبان صنایع در دانشگاه از دیگر برنامه هاست.

وی افزود:مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مطقه کاشان با حضور وزیر علوم،تحقیقات و فناوری از مهم ترین برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه کاشان است که ۲۷ آذر برگزار می شود.

وی اظهار کرد:تجلیل از هشت پژوهشگر برتر، ۱۵ استاد برگزیده ،سه فناور و ۸۰ دانشجوی نمونه آموزشی از دیگر برنامه ها در روز ۲۷ آذر با حضور وزیر علوم،تحقیقات و فناوری است.

دانشگاه کاشان در سال ۱۳۵۲ تاسیس و در حال حاضر با ۳۱۳ عضو هیات علمی،۹هزارو ۵۰۰ دانشجو و ۲۵۰ کد رشته در مقاطع تحصیلی کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha