۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85309586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبرهای پلیس قزوین، دستگیری قاتل تا به دام افتادن ۱۴۶ سارق

قزوین - ایرنا - دستگیری قاتل، به دام افتادن ۱۴۶ سارق و مالخر و کشف ۶ دستگاه ماینر قاچاق از اقدامات مهم نیروی انتظامی استان قزوین بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین روز شنبه با اشاره به دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در راستای اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی، اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح تشدید اقدامات مقابله‌ای با سرقت‌ و با هدف کاهش و مهار جرایم و به منظور تامین آسایش و امنیت عمومی، طرح پیشگامان امنیت اجتماعی (۴) در سطح استان اجرایی شد.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی استان قزوین در طول مدت زمان اجرای این طرح، ۶۷ فقره پرونده سرقت از قبیل سرقت منزل، اماکن دولتی و خصوصی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی خبر داد و اظهار کرد: در بازدید از واحدهای صنفی خرید و فروش اقلام ضایعاتی بیش از ۳۴۰ متر کابل برق سرقتی، ۲ دستگاه دوچرخه به همراه برخی اقلام دیگر کشف و چهار واحد صنفی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند، پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گفته سردار ابراهیمی، ۲۵۸ نقطه از مکان های آلوده و جرم خیز استان نیز مورد پاکسازی قرار گرفت و بیش از ۱۷ کیلو و ۳۱۰ گرم انواع موادمخدر کشف و ۸ قاچاقچی و خرده فروش مواد نیز دستگیر شدند.

به گفته این مسوول انتظامی، مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های پلیس است و افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت جامعه را خدشه دار کنند، پلیس در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه اغماضی با آنها برخورد خواهد کرد.

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه با اشاره به وقوع یک فقره قتل به دلیل اختلاف خانوادگی، اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس، قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

سردار ابراهیمی در تشریح جزییات این خبر اضافه کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد به دلیل اختلاف خانوادگی در شهر کوهین، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در این حادثه پیرمردی۷۴ ساله با استفاده از سلاح گرم همسر خود را به قتل رسانده بود، ادامه داد: با تلاش ماموران ضارب به همراه یک قبضه سلاح کمری و ۶ عدد فشنگ جنگی در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده ضمن صراحت به انجام قتل، انگیزه خود را از این جنایت هولناک اختلافات خانوادگی عنوان کرده و یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ماینرهای قاچاق در سالن ورزشی تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان از کشف ۶ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال در یک سالن ورزشی و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی ادامه داد: در پی کسب خبری مبنی بر استخراج رمز ارز دیجیتالی در یکی از سالن های ورزشی حومه شهر تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه یحیی آباد این شهرستان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha