۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85317585
T T
۲۹ نفر

برچسب‌ها

۵۶ سارق در قزوین دستگیر شدند

۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 85317585
۵۶ سارق در قزوین دستگیر شدند

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز با دستگیری ۵۶ سارق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن خدایی روز یکشنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: با دستگیری این تعداد از سارقان ۳۱ فقره سرقت عمده و خرد کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی قضایی به نقاط جرم خیز و مخفیگاه های این سارقان اعزام شدند، اضافه کرد: در این طرح ۲ کیلو و ۱۲۴ گرم انواع موادمخدر نیز کشف و ضبط شد و ۳۹ خرده فروش و مصرف کننده هم از سوی فراجا دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: اجرای این طرح در راستای مطالبات مردمی و قلع و قمع هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت انجام شد که با به کارگیری یگان های انتظامی و مشارکت کلانتری‌های ۱۱ مدرس، ۱۳ باهنر، ۲۰ اقبالیه، ۲۱ محموآباد و عوامل یگان امداد شهرستان قزوین همراه بود.

به گفته این مسوول انتظامی، پرونده مقدماتی متهمان تشکیل شده و برای ادامه مراحل قانونی و مجازات‌های تعیین شده به مراجع قضایی استان قزوین معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از اولویت‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قزوین است تا شهروندان بتوانند زیر چتر امنیت به کارهای روزمره و مسایل اجتماعی بپردازند.

سرهنگ خدایی از شهروندان قزوین خواست تا در صورت مشاهده هرگونه هنجارشکنی و رفتارهای مشکوک موضوع را سریعا به سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha