تردد مسافران از محور کندوان هفته جاری بدون محدودیت زمانی برقرار است

نوشهر - ایرنا - رئیس پلیس راه کندوان گفت: تردد خودروها در جاده کرج - چالوس محدوده کندوان هفته جاری بر خلاف های هفته های گذشته در تمامی روزها بدون محدودیت زمانی برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، این جاده کوهستانی پس از پایان تابستان امسال و ترک مسافران در استان گردشکر پذیر مازندران با توجه به کاهش تردد ها از ۲۳ مهر ماه مدت بیش از یک ماه در برخی ساعات روز به منظور انجام عملیات ایمن سازی به روی وسائط نقلیه بسته بود.
عملیات ایمن سازی این محور مانند تثبیت دیواره ها، لق گیری و سنگ توری از کیلومتر ۵۱ تا کیلومتر ۶۹ در محدوده سیاه بیشه تا پل زنگوله از همان زمان آغاز شد.

سرگرد محمد احمدی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجایی که این محور در هفته های گذشته روزهای یکشنبه و دوشنبه حوالی ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر و روزهای چهارشنبه هم حوالی ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر به دلیل ایمن سازی مسدود می شد این هفته این محور برابر گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان بدون محدودیت در تمامی روزها به روی عابران سواره رو باز است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

برابر آمار روزانه به طور میانگین تعداد ۲۵ هزار دستگاه خودرو از این محور کوهستانی تردد دارند.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول این مسیر که به کندوان شهرت دارد جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha