۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85309848
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار گلستان: پدران و مادران شهدا، جایگاهی رفیع و سترگی دارند

گرگان-ایرنا- استاندار گلستان در پیامی نوشت: تردیدی نیست که جایگاه پدران و مادران معزز شهدا، جایگاهی رفیع و سترگ است که توانسته اند چنین فرزندان سلحشور، مومن و ولایتمداری را تقدیم انقلاب اسلامی نمایند.

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه شنبه شب در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی نژاد در پیامی اظهار داشت: خبر درگذشت حاج علیرضا بهمنی نژاد پدر ارجمند و گرامی شهیدان والا مقام نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی نژاد موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

وی در این پیام افزوده است: مردی که عمری با شرافت، عزت، پاکدستی و ایمان زیست و با تقدیم سه شهید والا مقام در مسیر انقلاب اسلامی، دِین خود را به آرمان های جمهوری اسلامی و امامین انقلاب و میهن عزیزمان ادا کرد.

در پایان پیام استاندار گلستان آمده است: اینجانب درگذشت حاج علیرضا بهمنی نژاد را به تمامی مردم شریف استان خصوصا خانواده معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می نمایم، برای آن عزیز سفر کرده مغفرت و هم نشینی با سیدالشهدا علیه السلام و مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارم و امیدوارم در سایه دعای خیر پدران و مادران شهیدان بتوانیم در مسیر اعتلای میهن عزیزمان گام های موثری برداریم.

حاج علیرضا بهمنی نژاد عصر امروز در ۹۶ سالگی درگذشت.

فرزندان شهید او، نعمت الله در سال ۶۰ در چذابه، حجت الله سال ۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه و هادی سال ۶۶ حین آموزش نظامی در پادگان به درجه شهادت تائل آمدند.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حاج علیرضا متعاقبا اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha