۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۷:۴۰
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85309920
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچیان کالا در همدان بیش از ۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچیان کالا در ۲ پرونده به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۶۱۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مرضیه یونسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان به پرونده قاچاق کالا شامل لوازم برقی و هزار و ۷۴ کیلوگرم قاشق، چنگال و پتو به ارزش هفت میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: این شعبه با توجه به اقرار متهم و نوع جاسازی کالا در خودرو اتهام قاچاق را محرز اعلام و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان، پرونده قاچاق ۳۴۹ دستگاه لوازم برقی و هزار و ۴۴۰ دست کارد و چنگال به ارزش پنج میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال را بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، ماموران نیروی انتظامی این ۲ محموله را در محور همدان-قهاوند کشف و پرونده تخلف آنها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha