عملیات اجرایی ۱۲ فضای آموزشی در جاسک آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: عملیات احداث ۱۲ مدرسه در قالب ۲۰ کلاس درس در شهرستان جاسک آغاز شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی نوسازی مدارس هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی در حاشیه کلنگ‌زنی این فضاهای آموزشی افزود: هشت مدرسه یک کلاسه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و چهار مدرسه سه کلاسه با زیربنای ۶۰۰ مترمربع در شهرستان جاسک احداث خواهد شد.

وی بیان کرد: این فضاهای آموزشی با اعتباری افزون‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهار کرد: با ساخت این مدارس که توسط خیر نیک اندیش ایزدی‌پور احداث می‌شود، بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز از فضای استاندارد و ایمن بهره‌مند می‌شوند.

احداث مجتمع آموزشی شبانه‌روزی مقطع متوسطه در روستای جانوری لیردف جاسک

عملیات اجرایی ۲۰ کلاس درس در جاسک آغاز شد

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان همچنین به احداث مجتمع آموزشی شبانه‌روزی مقطع متوسطه در روستای جانوری لیردف جاسک اشاره کرد و گفت: این فضای آموزشی با حمایت استاندار هرمزگان و در راستای عدالت آموزشی و محرومیت زدایی از مناطق محروم بعد از سال‌ها می‌توانند در این مجتمع تحصیل کنند.

باوقار زعیمی ضمن این خبر خوب به دانش آموزان منطقه دورافتاده درجاسک گفت: برای نخستین بار در این منطقه در جهت تحقق عدالت آموزشی و سند تحول بنیادین و با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش استان به ثمر خواهد نشست.

طی بازدید میدانی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان از منطقه جانوری جاسک و با توجه به نیاز مبرم دانش‌آموزان این روستا به فضای آموزشی در این منطقه، مجتمع آموزشی شبانه‌روزی مقطع متوسطه با زیربنایی افزون بر هزار مترمربع با اعتبار افزون‌بر ۱۵۰ میلیارد ریال به‌زودی احداث می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha