۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبر: 85310165
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۲ هزار بسته تنباکوی قاچاق در بازار تهران

۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبر: 85310165
کشف ۲۲ هزار بسته تنباکوی قاچاق در بازار تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۲ هزار بسته تنباکوی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری روز یکشنبه در این باره توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران موفق به کشف خودوری حامل تنباکوی قاچاق در محدوده خیابان هرندی شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی، خودوری موصوف را متوقف و در بازرسی مشاهده کردند محموله آن مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع تنباکو فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

سرهنگ افشاری اظهار کرد: کالاها شامل تعداد ۲۲ هزار و ۶۰۰ بسته تنباکو تولید امارات بود که پرونده مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کردند، ادامه داد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم است و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می‌اندازند.

سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا مراتب را با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha