هدف از فعالیت حوزه‌های علمیه تربیت افراد برای جهان اسلام است 

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هدف از فعالیت حوزه‌های علمیه تربیت و آموزش برادران و خواهران برای خدمت به جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی»روز یکشنبه در همایش هیات امنا و مدیران مدارس علمیه خواهران استان مرکزی در مصلی اراک، افزود: باید در آموزش‌ها، اهداف بلند مورد نظر باشد تا تعالیم اهل بیت(ع) در جهان حاکمیت و توسعه یابد.

وی بیان کرد: حوزه‌های علمیه راه را برای توسعه مبانی دینی هموار کرده و راه پشتیبانی فکری، اخلاقی، عملی و تربیتی را فراهم کرده‌اند.

امام جمعه اراک گفت: باید شرایط زمان را به درستی شناخت و به آخرین یافته‌های روز مجهز شد و برای سالیان آینده برای تحقق جامعه جهانی همراه با اسلام محمدی(ص) آماده بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به فعالیت حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و افزود: رسالت حوزه علمیه خواهران به مراتب کمتر از برادران نیست و این حوزه‌ها بار مقدس و ارزشمندی را به دوش می‌کشند.

وی عنوان کرد: انتظار از جمعیت چهار هزار نفری حوزه علمیه خواهران استان مرکزی زیاد است و امید است این قشر با برداشتن قدم‌های رو به جلو، بتوانند به عنوان حوزه علمیه شاخص در کشور بدرخشند.

امام جمعه اراک گفت: هرچه به جلو حرکت می‌کنیم احساس نیاز به طلبگی بیشتر می‌شود و باید در این بخش اقدامات جدی انجام گیرد.

اقدامات اسراییل در وجدان بیدار بشریت محکوم است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی اسراییل در نبرد طوفان‌الاقصی و در وجدان بیدار بشریت، محکوم است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: این رژیم جعلی در محاکم جهانی جایگاهی ندارند و هر روز ماهیت این غده سرطانی برای مردم جهان بیشتر آشکار می‌شود.

وی بیان کرد: قدرت اطلاعاتی و دستگاههای امنیتی اسرائیل در این نبرد نتوانستند به عنوان ابزار قوی مورد استفاده قرار گیرد و موجب رسوایی این رژیم شد.

در این مراسم از چند جلد کتاب رونمایی شد.

۵۴ حوزه علمیه و مدرسه پیش حوزوی دختران و پسران در استان مرکزی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha