۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85310511
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امیدوار به کسب مقام در مسابقات بولینگ لیگ باشگاه‌های کشور هستیم

رشت - ایرنا - رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان گفت: امیدوار به کسب مقام در رقابت های بولینگ لیگ باشگاه‌های کشور هستیم.

سارنگ بزرگ چنانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم بولینگ شهر باران گیلان به عنوان نماینده این استان در دور رفت از دومین دوره مسابقات بولینگ باشگاه‌های کشور حضور یافته و انتظار داریم که این تیم روی سکو قرار گیرد.

وی افزود: دور رفت از دومین دوره رقابت‌های بولینگ جام باشگاه های کشور از امروز در سالن بولینگ خلیج فارس شیراز برگزار می‌شود که در این دوره از مسابقات، ۱۴ تیم از سراسر کشور حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: تیم بولینگ شهر باران گیلان تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل در این دوره از رقابت‌ها حضور یافته تا در نهایت بتواند در پایان این رقابت‌ها، مقام ارزنده‌ای را کسب کند.

وی اضافه کرد: سلمان پورشعبان، مهیار حسن‌پور، بابک فروزش، راسخ مسکنی، امیر احمدپور و محمد نورفکری بازیکنان تیم بولینگ شهرباران را در دور رفت رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه زهرا فتوتی دارستانی به عنوان سرپرست، این تیم را همراهی می‌کند.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان بیان کرد: مرحله برگشت مسابقات بولینگ لیگ باشگاه‌های کشور نیز قرار است دی ماه امسال در استان تهران برگزار شود که امیدواریم در پایان این رقابت‌ها، نماینده گیلان بتواند با درخشش در هر ۲ مرحله رفت و برگشت، مقام مناسبی را برای ورزش این استان به ارمغان بیاورد.

بزرگ‌چنانی خاطرنشان کرد: البته پس از اتمام مسابقات تیمی بولینگ باشگاه‌های کشور، رقابت های انفرادی نیز برگزار خواهد شد که کاوش پژوهش و رضا ابراهیمی از گیلان، در این مسابقه حضور خواهند یافت.

وی در خاتمه گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر رشته‌های بولینگ و بیلیارد در گیلان رشد بسیار مناسبی داشته و با وجود اینکه ۷۵ باشگاه در گیلان در رشته بولینگ و بیلیارد فعالیت دارند، ورزشکاران این هیات به خصوص در رشته‌های بیلیاردی درخشش بسیار مناسبی در مسابقات کشوری و بین‌المللی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha