۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85204890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمان جام اسنوکر ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان مشخص شد

۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۴
کد خبر: 85204890
قهرمان جام اسنوکر ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان مشخص شد

رشت - ایرنا - مسابقات اسنوکر گیلان یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار این استان عصر یکشنبه با قهرمانی پوریا رحیمی از رضوانشهر خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا، در این رقابتها که در ماسال برگزار شد, پوریا رحیمی از رضوانشهر و شایان ماسالی از ماسال با برتری برابر حریفان خود برای کسب عنوان قهرمانی به دیدار نهایی راه یافتند.

در پایان این مسابقه، پوریا رحیمی مقابل حریفش به برتری دست و عنوان قهرمانی مسابقات اسنوکر یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار استان گیلان را به خود اختصاص داد.

همچنین شایان ماسالی عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را کسب کرد, هادی قلیپور از فومن و مهرشاد داداری از رشت نیز به طور مشترک مقام سوم این رقابتها را تصاحب کردند.

در پایان از سوی مسئولان هیات بولینگ و بیلیارد گیلان، به نفرات برتر رقابت های اسنوکر قهرمانی گیلان یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان، لوح قهرمانی و همچنین جوایز نقدی اهدا شد.

مسابقات اسنوکر قهرمانی گیلان یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار این استان، با حضور ۲۴ بازیکن برتر این رشته از شهرستان های مختلف گیلان به مدت ۹ روز در شهرستان ماسال برگزار شد.

اسنوکر یکی از رشته های بیلیارد است که در کشور طرفداران زیادی وارد و استان گیلان نیز در این رشته و در رده های سنی مختلف ورزشکاران زبده و ملی پوش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha