۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85311082
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵۰ طرح مهم زیربنایی در استان بوشهر اجرایی شده است

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: در راستای ارتقای شاخص های توسعه ای و مطالبات مردم ۲۵۰ طرح مهم زیربنایی در این استان اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا " احمد محمدی زاده " روز دوشنبه در نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر به کارگاه سازندگی تبدیل شده و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در حوزه عمرانی هستیم.

وی افزود: هم اینک طرح های مهمی در زمینه بهداشت و درمان، راه ، مسکن، آب ، سد و اقتصادی بعنوان زیرساخت های توسعه پایدار در استان بوشهر در دست اجراست.

استاندار بوشهر یادآور شد: این استان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه های مختلف اقتصادی است و بهره برداری از این ظرفیت ها بجد در دستور کار است.

وی تصریح کرد: تولید گوجه فرنگی خارج از فصل در استان بوشهر از مزیت های حوزه کشاورزی است و برای صادرات محصولات کشاورزی برنامه ریزی مناسبی انجام شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی استان و نقش آن در تولید ناخالص ملی بیان کرد: استان بوشهر در تامین گاز مصرفی کشور نقش مهمی دارد و در این راستا طرح‌های مهم پتروشیمی در استان در مدار تولید قرار دارد.

محمدی‌زاده گفت: در اجرای طرح‌های اقتصادی و صنعتی تحول مهمی در استان ایجاد شده است که بخشی از آنها در دهه فجر امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: اردوهای راهیان پیشرفت در راستای تبیین خدمات دولت و نظام اسلامی برگزار می شود و در سطح استان نیز این اردوها تدارک دیده شده است.

محمدی زاده تصریح کرد: دانشجویان پزشکی از طرح های درمانی در دست اجرای استان و سایر طرح ها در قالب اردوهای راهیان پیشرفت بازدید کنند.

وی پیشنهاد داد: همایشی با حضور روسا و معاونین دانشگاه ها و مدیران دانشکده ها و دانشجویان استان برگزار شود و شرکت ها و مدیران و کارشناسان مجموعه های پتروشیمی و آبزی پروری و کشاورزی و صنعتی نیز به بیان دستاوردهای خود بپردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha