اردوی تیم ملی بوکس در خرم‌آباد برپا شد

۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۴
کد خبر: 85311105
اردوی تیم ملی بوکس در خرم‌آباد برپا شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر تیم‌های ملی بوکس ایران گفت: اردوی تیم ملی باهدف آماده سازی وزشکاران و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ فرانسه در خرم‌آباد برپا شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی هیات بوکس لرستان، حسین رحمتی در این خصوص اظهار کرد: مرحله نخست تمرینات تیم ملی بوکس ایران از امروز سیزدهم آذرماه و پیش از مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۲۱ بوکسور شامل هفت وزن المپیکی در خرم‌آباد برپا شده است.

وی گفت: این اردو به میزبانی ورزشگاه تختی خرم آباد به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود و شرایط لازم فنی و رفاهی برای ورزشکاران فراهم شده است.

وی افزود: بوکسورهای حاضر در این اردو باید پس از اتمام تمرینات، اوایل دی ماه در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور حضور یابند چراکه حضور و موفقیت در مسابقات کشوری در کنار عملکرد خوب در پیکارهای لیگ، مسیر اصلی رسیدن به تیم ملی خواهد بود.

مدیر تیم‌های ملی بوکس بیان کرد: این اردو اولین مرحله آماده‌سازی تیم ملی بوکس برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه است که رینالدو فونتس سرمربی کوبایی در این اردو حضور خواهد داشت و عملکرد ورزشکاران را بررسی می‌کند.

رحمتی با تاکید بر اینکه زمان دقیق برگزاری مسابقات کشوری به‌زودی اعلام می‌شود، اضافه کرد: تمام هدف ما این است که بوکس کشور مسیری در راه پیشرفت طی کند که برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha