۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85311109
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره گیری از ایده‌های مردمی برای حل مشکلات اولویت دولت سیزدهم است

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: بهره گیری از ظرفیت‌های بومی و دریافت ایده‌ها و پیشنهادهای مردم نقش مهمی در حل مسائل و مشکلات کشور دارد و در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از شهروندان، حلقه‌های میانی، نخبگان و مسوولان برای ثبت ایده افزود: شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های ‌میانی و آحاد ‌مردم را برای حل یک یا چند مسئله پای کار می‌آورد.
وی اظهار کرد: این طرح میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسوولان، حلقه‌های‌ میانی، گروه‌های‌ مردمی و آحاد ‌مردم در راستای حل‌ مسائل‌ کشور است.

فرماندار بروجرد بیان کرد: از مهم‌ترین اهداف این طرح می‌توان به گفتمان‌ سازی، مردمی‌ سازی حل‌ مسائل‌ کشور الگونمایی از اقدام مردمی‌ سازی اشاره کرد.

مرادی همچنین اضافه کرد: این طرح علاوه بر مردم، فرصتی را نیز برای مدیران دستگاه‌های اجرایی فراهم آورده تا بتوانند تدابیر و اقدامات خود را در قالب «اقدام ویژه» که با تسهیل گری، مانع زدایی و حمایت خود زمینه را برای نقش آفرینی مردم بهبود داده‌اند، ثبت کنند.
وی ادامه داد: پس از بررسی توسط تیم ارزیابی نهاد ریاست جمهوری، این مدیران مردمی توسط رییس جمهور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مرادی یادآور شد: طرح ملی شهریاران زمینه‌ای را فراهم کرده تا تمام دغدغه‌مندان شهرستان بروجرد که برای پیشرفت و آبادانی ایده و طرحی دارند بتوانند ایده‌های خود را ثبت کرده و در راستای اجرای طرح حمایت شوند.
فرماندار بروجرد گفت: تمام اقشار جامعه به خصوص جوانان، نخبگان، اندیشه ورزان، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://shahriaran.ir ایده و یا اقدامات انجام یافته خود را ثبت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha