۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85311771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۳ هزار کارگر در خوزستان به کار بازگشتند

اهواز- ایرنا - رییس کل دادگستری استان خوزستان گفت: ۱۳ هزار و ۳۷۰ کارگر طی ۹ ماهه امسال با ورود دستگاه قضای استان با رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به کار برگشتند.

به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان ، علی دهقانی روز دوشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به حمایت دستگاه قضا از تولید استان بیان کرد: در این نشست مشکلات سه واحد تولیدی طرح احداث نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی سیکل ترکیبی تولید برق فولاد خوزستان، نیروگاه گازی ۵.۷ مگاواتی تولید برق سبحان رجحان و شرکت عمران مکران پاد بررسی برای ارائه نظر کارشناسی به کمیته‌های تخصصی ارجاع داده شدند.

وی افزود: دادگستری خوزستان از واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی استان به منظور رونق بخش تولید و کاهش نرخ بیکاری، حمایت همه جانبه و قضایی می‌کند.

بازگشت ۶۰۰ نیروی کار به شرکت لوله‌سازی ماهشهر با حمایت دادگستری استان خوزستان

مدیر عامل شرکت لوله‌سازی ماهشهر در ادامه این نشست توضیح داد: این شرکت متعلق به گروه صنعتی سدید و تولید کننده لوله‌های فولادی نفت، گاز و پتروشیمی است که حدود بیست سال در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر فعال است.

علی خنیفر ادامه داد: علاوه بر مشکلات اقتصادی در برخی موارد این شرکت طرحیبرای کار ندارد که باعث تعطیل بودن کارخانه و یا تعدیل نیرو می‌شود.



مدیر عامل شرکت لوله سازی ماهشهر عمده مشکلات پیش روی این مجموعه را مشکلات بانکی برشمرد و گفت: متاسفانه نبود نقدینگی لازم این کارخانه مانع از خرید مواد اولیه و یا پرداخت بدهی‌های آن می‌شود.

خنیفر ادامه داد: این شرکت در چند ماه اخیر تقریبا تعطیل بود که با همکاری دادگستری خوزستان مشکلات این واحد صنعتی تا حد زیادی برطرف و باعث برگشت ۶۰۰ کارگر به این مجموعه شد.

وی با بیان اینکه با کمک مجموعه دادگستری استان از مرداد ماه کارخانه به چرخه تولید بازگشت اظهار کرد: در حال حاضر شرکت لوله سازی ماهشهر با ۶۰۰ نیروی مستقیم و ۱۰۰ نیروی غیر مستقیم و به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت و تولید است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مدیر کل صمت خوزستان ۲ هزار و صد واحد تولیدی در خوزستان وجود دارد که از این تعداد ۷۰۰ واحد صنعتی و کشاورزی راکد و یا نیمه راکد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha