۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۴:۰۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85312193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب‌الله: دو خودروی نظامیان صهیونیست منهدم شد

تهران-ایرنا-جنبش مقاومت اسلامی لبنان دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲ خودروی نظامیان صهیونیست را منهدم کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، این جنبش اعلام کرد:رزمندگان مقاومت در حمایت از نوار غزه ساعت ۲۲:۴۰ شامگاه دوشنبه به وقت محلی، ۲ خودروی نظامی صهیونیست‌ها را که قصد داشتند جنگل‌های مقابل پایگاه «رامیا» را آتش بزنند، هدف قرار داده است.

حزب‌الله اعلام کرد که این دو خودروی نظامی صهیونیست‌ها با موشک‌های هدایت‌شونده بصورت مستقیم هدف قرار گرفته که علاوه بر آتش گرفتن خودروها، نظامیان داخل آن نیز کشته یا زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تأیید این حملات افزود: در پاسخ به تیراندازی شب گذشته حزب‌الله جنگنده‌های ما مواضع و زیرساخت‌ها و مراکز نظامی این گروه را هدف قرار داده است.

این چندمین خودروی نظامی صهیونیست‌ها است که در ساعات گذشته توسط نیروهای مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان منهدم می‌شود.

ساعاتی پیش نیز گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها ۲ نفربر و یک تانک اشغالگران اسرائیلی را در شمال شهر خان یونس در جنوب نوار غزه با بمب و راکت‌های ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده‌اند.

گروهان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای تأیید کرد که سه تانک، یک خودروی حامل نظامیان اسرائیلی و یک بولدوزر را با راکت تاندوم و آر پی جی هدف قرار داده است.

براساس این گزارش این تجهیزات نظامی در محورهای "بیت لاهیا"، "الفالوجا"، و "جبالیا" هدف نیروهای سرایا القدس قرار گرفته است.

روز یکشنبه ۱۲ آذر ماه نیز مرگبارترین روز نظامیان صهیونیست در ۷۵ سال گذشته (از زمان تاسیس) بوده است به حدی که ۷۵ نظامی اسراییل فقط در غزه به هلاکت رسیدند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از "برهام مئیر" تحلیلگر نظامی اسراییل اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی، نفربر و تانک اسراییل (رژیم صهیونیستی) در نوار غزه منهدم شده و ۷۵ نظامی هم کشته شدند.

در همین راستا، نیروهای مقاومت فلسطین چند فیلم کوتاه از هلاکت نظامیان صهیونیست منتشر کرد، این در حالی است که «دانیل هگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما فقط به کشته شدن ۳ نظامی دیگر این رژیم در این تاریخ اعتراف کرده است که البته باید آمار کشته ها و خسارت های ارتش اسراییل توسط رزمندگان حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی را نیز به آن افزود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha