۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 85312891
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مسدودی خط انتقال فاضلاب در بزرگراه آزادگان باز شد

شهرری - ایرنا - معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا منطقه ۶ تهران گفت: در پی حادثه پیش آمده در بزرگراه آزادگان تقاطع دستواره و انسداد خط انتقال ۹۰۰ میلی‌متری فاضلاب، شرکت فاضلاب نسبت به انجام عملیات جابجایی و انتقال این خط اقدامات لازم را انجام داد و این گرفتگی باز شد.

به گزارش ایرنا از شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران، مرتضی براری روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شرایط کار و لزوم تغییر مسیر جریان فاضلاب در زمان آتی و به منظور اتصال خط ۹۰۰میلی‌متری جابجا شده توسط شرکت فاضلاب تهران، نسبت به بررسی و پیمایش دقیق خطوط بالادستی به صورت خاص اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: با توجه به نامرئی بودن تعداد قابل توجهی از دریچه های منهول بر روی خطوط ۷۰۰ و ۹۰۰ میلی متری در بلوار دستواره خیابان باستانی پور و خیابان خسرو احمدی، با تلاش شبانه روزی امدادگران بهره برداری فاضلاب، اقدماتی از قبیل، شناسایی و مرئی سازی چهار فقره منهول مفقود شده بر روی خط ۷۰۰ که توسط شهرداری با دال بتنی پوشانده و آسفالت شده‌بود ، همسطح سازی و تعویض دریچه بتنی منهول ,لایروبی، تخلیه نخاله و زباله از داخل منهول‌ها به عمق ۱۲ متر انجام شد.

براری خاطرنشان کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی و مرئی‌سازی سایر منهول‌های مفقود شده توسط شهرداری در دست اقدام است که در این راستا برآورد خسارت تحمیلی به شرکت و ابلاغ به شهرداری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

پروژه آبرسانی به پادگان شهید زیادیان پایان یافت

مسدودی خط انتقال فاضلاب در بزرگراه آزادگان باز شد

مدیر امور آبفای خاوران اعلام کرد: لوله گذاری قسمت انتهایی مسیر پروژه آبرسانی به پادگان شهید زیادیان با مسافتی حدود ۲ کیلومتر در بزرگراه امام رضا (ع) به پایان رسید.

براساس گزارش شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران، امید صابری افزود: باوجود سختی های اجرایی، جهت اجرای پروژه چالش برانگیز پادگان زیادیان به دلیل عمق زیاد، وجودخاک ریزشی محل حفاری و فضای کم لوله کیسینگ در زیر بزرگراه امام رضا (ع)، پس از بررسی روش‌های متعدد اجرایی و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات لوله‌رانی به روش لوله شکافی که بیشتر در حوزه اجرای شبکه های فاضلاب کاربرد دارد، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یکی از چالش‌های اساسی اجرای این بخش از پروژه، عدم ورود آسیب به لوله‌های فولادی موجود در کیسینگ و جلوگیری از بروز قطعی در آب دریافتی از خط ماملو و خطوط تامین کننده آب شرب مشترکین شمال اتوبان ، به هنگام عبور لوله سوم از داخل کیسینگ بود که با تلاش و نظارت عوامل اجرایی امور خاوران و معاونت بهره برداری و توسعه آب این بخش از پروژه نیز بدون مشکل به اتمام رسید.

عملیات حفر چاه آب در اتوبان شهید هاشمی آغازشد

مسدودی خط انتقال فاضلاب در بزرگراه آزادگان باز شد

مدیرامور آبفای کهریزک گفت: عملیات حفر چاه به منظور تامین آب آشامیدنی مشترکان محدوده اتوبان شهید هاشمی توسط امور آبفای کهریزک آغاز شد.

مسلم سلطانیان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح های تنش آبی جهت گذر از محدودیت های منابع آبی، نصب لوله گذاری اولیه برای آماده سازی حفاری یک حلقه چاه جدید در اتوبان هاشمی اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: تا آخر دی ماه سال جاری عملیات حفاری به پایان خواهد رسید.

توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی جنوب تهران

مسدودی خط انتقال فاضلاب در بزرگراه آزادگان باز شد

مدیرآب و فاضلاب ناحیه هفده شهریور آبفای منطقه ۶ تهران اعلام کرد: عملیات توسعه و بازسازی ۲۵۰متر شبکه توزیع آب محدوده روستای امین آباد با هدف آبرسانی به مشترکین آبفای منطقه ۶ به اجرا درآمد.

بهروز محمدزاده در تشریح این خبر اظهار داشت: این اقدام به همت و تلاش امداگران فنی ناحیه یک، مشارکت و نظارت دفتر امور اجرای طرح‌ها و همکاری و هماهنگی معاونت بهره بردای، به طول حدود ۲۵۰متر در قطر ۱۰۰میلی متری در روستای امین آباد کوچه بهار انجام شد و حفاری و تهیه لوله ۱۰۰ بر عهده دهیاری است.

وی افزود: با اجرای این عملیات ۹۰ فقره انشعاب بازسازی می‌شودو لازم به ذکر است که کل مسیر بر روی مسیر سخت، کوه وسنگ قراردارد.

به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران - شهرری، ۲۷۶ هزار مشترک آب شهری و روستایی و ۱۸۴ هزار مشترک فاضلاب دارد و به آحاد جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت و خاورشهر خدمات رسانی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha