۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85360526
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مدیر آبفا بخش خاوران: عملیات اصلاح و تقویت شبکه آب خاورشهر اجرا شد + فیلم

شهرری -ایرنا -مدیر آبفا بخش خاوران شهرستان ری گفت: عملیات اجرایی اصلاح و افزایش سایز خروجی‌های مخزن آب خاورشهر به منظور تقویت فشار و تعادل در شبکه آبرسانی در حال اجرا است.

امید صابری مدیر آبفای بخش خاوران در خاورشهر ری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به رشد و افزایش جمعیت ساکن در خاورشهر، ماهیت ساخت و ساز واحدهای مسکونی در منطقه تغییر کرده و به جای خانه‌های ویلایی، شاهد افزایش آپارتمان‌سازی هستیم.

وی بیان کرد: به تناسب رشد جمعیت، مصرف آب در بخش خانگی نیز افزایش یافته و بر این اساس در مرحله اول اصلاح و سپس افزایش اندازه (سایز) خروجی‌های مخزن آب خاورشهر از قطر ۳۰۰ به ۵۰۰ میلی‌متر با هدف تقویت فشار و تعادل در شبکه آبرسانی به شهر خاور شهر در دست اجرا است.

مدیر آبفا بخش خاوران: عملیات اصلاح و تقویت شبکه آب خاورشهر اجرا شد + فیلم

مدیر آبفا بخش خاوران تاکید کرد: در این راستا و به دلیل افزایش قطر لوله‌ها و شیرآلات، در مجموع ۱۷۰ متر لوله از قطر ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلی متر و ۱۱ فقره شیرآلات سنگین تعویض و نصب خواهد شد.

صابری خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمانی و شرایط سخت کاری به دلیل وجود معارض و تاسیسات شهری، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با معاونت بهره‌برداری نظارت بر آب انجام و اجناس مورد نیاز برای اجرای این عملیات تهیه شده است.

وی افزود: به این ترتیب عملیات اجرایی اصلاح و افزایش اندازه خروجی‌های مخزن آب خاورشهر در کوتاهترین زمان ممکن و البته بدون قطعی و افت فشار آب به همت کارگران زحمتکش آبفای خاورشهر در حال انجام است.

خاور شهر در جنوب تهران در شهرستان ری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha