فرماندار: کلینیک چشم پزشکی اندیمشک در حال تکمیل نهایی است

دزفول – ایرنا – سرپرست فرمانداری اندیمشک با بیان اینکه سرانه و زیرساخت‌های بهداشت در این شهرستان در حال بهبود است، گفت: کلینیک چشم پزشکی اندیمشک در حال تکمیل نهایی است و در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، یوسف زمانی اصل روز سه شنبه نشست شورای سلامت اندیمشک در سالن نشست‌های فرمانداری این شهرستان افزود: اقدام‌های خوبی برای بهبود زیرساخت‌های سلامت و همچنین ارتقای سرانه بهداشت و درمانی در این شهرستان صورت گرفته که استمرار این فعالیت‌ها ضروری است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای جذب تجهیزات و امکانات پیشرفته درمانی به اندیمشک ادامه داد: بهره برداری از نخستین دستگاه فوق پیشرفته MRI در بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان در آبان ماه امسال یکی از این اقدامات است.

سرپرست فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: کلینیک جراحی اندیمشک با سرعت در حال تکمیل است و در این راستا باید تلاش شود تا این کلینیک درمانی مهم در زمان کوتاهی به بهره برداری رسد.

وی مصوبه‌های شورای سلامت را برای همه دستگاه‌های مسوول الزامی دانست و افزود: همه دستگاه‌های شهرستان مکلف هستند تا مصوبه‌های این شورا را با جدیت دنبال و اجرایی کنند.

زمانی اصل افزایش عدالت بهداشتی و درمانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: ویزیت رایگان مردم ساکن در مناطق محروم اقدامی ارزشمند است که باید این اقدام‌ها برای ایجاد امید در جامعه به خوبی اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایرنا، کلینیک چشم پزشکی اندیمشک با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی جدید اندیمشک (بیمارستان فاطمه زهرا (س) با زیربنای ۱۱ هزار متر مربع از طرح‌های مهم بهداشتی و درمانی در دست احداث این شهرستان است.

نخستین دستگاه فوق پیشرفته MRI بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک آبان ماه امسال با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

این دستگاه قابلیت تصویربرداری از کل بدن را دارد و برای انجام تمامی آزمون‌های تصویربرداری ارتوپدی و نورولوژیکی مناسب است.

در سال‌های اخیر طرح‌های متعددی در حوزه بهداشت و درمان در اندیمشک اجرا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha