برنامه تشییع و تدفین پیکر۱۳ شهید گمنام در مازندران تشریح شد+ فیلم

ساری- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر ۱۳شهید گمنام در استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عسکر مجیدی روز سه شنبه در نشست خبری با اظهار این که از عصر فردا چهارشنبه پانزدهم آذرماه پیکر شهدای گمنام از طریق محور سوادکوه وارد مازندران می شوند، گفت : مردم شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

وی ادامه داد: آئین استقبال نظامی از کاروان شهدای گمنام نیز فردا بعدازظهر در پادگان شهید قاسمیان شهرستان سوادکوه شمالی (شیرگاه) با حضور مسوولان استان برگزار خواهد شد.

این مسوول سپاه کربلا مازندران با توضیح این که پیکرهای مطهر شهدای گمنام در قالب ۲ کاروان دانشگاهی و کاروان عمومی به شهرستان‌های مختلف استان اعزام می‌شوند و برنامه‌های استقبال و وداع با آلاله‌های زهرایی برگزار می‌شود، بیان داشت: مردم شهرستان نکا صبح روز پنجشنبه ۱۶ آذر میزبان ۲ کاروان شهدای گمنام خواهند بود و عصر این روز یکی از کاروان‌های شهدای گمنام در یادواره امیر سرلشکر خلبان احمد کشوری در سیمرغ حضور پیدا می‌کند و با حضور یک کاروان مراسم وداع در مصلای نکا برگزار خواهد شد.

سرهنگ مجیدی با اظهار این که کاروان دانشگاهی شهدای گمنام صبح جمعه هفدهم آذرماه مهمان دانشگاه‌ها و مدارس امیرکلای بابل خواهد بود و عصر همین روز یکی از کاروان‌ها به شهرستان بهشهر اعزام می‌شود، گفت : طبق برنامه در همان روز این شهدا در یادواره شهید ییلاقی نیز حضور پیدا می کنند.

وی با بیان این که مردم شهید پرور و قدرشناس شهرستان تنکابن نیز روز شنبه هجدهم آذرماه میزبان هر ۲کاروان شهدای گمنام هستند و برنامه‌های استقبال و وداع باشکوه در ستاد شهرستانی برنامه ریزی شده است، ادامه داد: کاروان دانشگاهی شهدای گمنام در مراکز آموزشی و دانشگاه‌های ساری روز یکشنبه نوزدهم آذر ماه است.

وی توضیح داد: طبق برنامه کاروان عمومی شهدای گمنام ساعت ۱۴ همین روز در شهرستان کلاردشت و ساعت ۱۸ نیز به عباس آباد اعزام خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه دوشنبه بیستم آذرماه کاروان دانشگاهی در شهرستان آمل، بابلسر و یکی از دانشگاه‌های ساری حضور پیدا می‌کند، بیان داشت: در همین روز مردم چالوس میزبان کاروان عمومی شهدای گمنام خواهند بود.

مجیدی اظهار داشت: کاروان دانشگاهی شهدای گمنام سه شنبه ۲۱ آذر در دانشگاه آزاد چالوس حضور می‌یابد و کاروان عمومی نیز برای مراسم وداع به پادگان شهید یونسی نوشهر اعزام خواهد شد.

وی به حضور کاروان دانشگاهی در شهرهای جویبار، قائمشهر و سوادکوه در روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه اشاره کرد و گفت : در همین روز مردم شهرستان نور میزبان کاروان عمومی شهدای گمنام هستند.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مردم شهرستان جویبار در روز پنجشنبه ۲۳ آذر میزبان ۲کاروان شهدای گمنام خواهند بود.

بیست و چهارم آذرماه مراسم وداع مردم مازندران با شهدای گمنام در ساری

وی زمان برگزاری مراسم وداع استانی را جمعه ۲۴ آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان کربلای ساری اعلام کرد و افزود: همچنین شنبه ۲۵ آذر هر ۲ کاروان برای اجرای مراسم وداع شهرستانی به شهرهای میزبان شهدا یعنی رامسر، محمودآباد، بابلسر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه اعزام خواهند شد.

سرهنگ مجیدی خاطرنشان کرد: پیکرهای مطهر ۱۳ شهید گمنام ساعت ۹ صبح یکشنبه ۲۶ آذر همزمان با سراسر کشور در ساری تشییع می‌شود و پس از آن برای مراسم تشییع و تدفین به شهرهای رامسر، محمودآباد، بابلسر، آمل، بابل، قائمشهر، ساری، میاندورود و گلوگاه اعزام خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha