۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۰:۰۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85313104
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شهردار  قیامدشت ری: جستجو برای یافتن کودک سقوط کرده به کانال آب ادامه دارد

شهر ری - ایرنا - شهردار قیامدشت شهرستان ری درباره فاجعه سقوط دختر بچه ای به کانال آب در محدوده این شهر گفت: جستجو برای یافتن این کودک باتلاش نیروهای امدادی ادامه دارد ولی تاکنون ، وی یافت نشده است.

حسین ترکاشوند سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علیرغم اینکه پوشش این کانال از وظایف قانونی شهرداری نیست اما کانال آب قیامدشت بدلیل تامین امنیت شهروندان توسط شهرداری قیامدشت ایمن سازی می شود.

شهردار قیامدشت از ایمن سازی ۷۳۰ متر از محدوده کانال آب ری- ورامین در محدوده این شهر خبر داد و گفت: این کار که جزو وظایف اداره کانال های وزارت نیرو است، صرفا در جهت تامین امنیت شهروندان توسط شهرداری قیامدشت صورت می گیرد.

حسین ترکاشوند با اظهار تاسف از سقوط دختر بچه ۷ ساله ( از اتباع ) در کانال ری- ورامین افزود: به محض اطلاع از این خبر ناگوار، اینجانب به همراه امام جمعه، بخشدار، رییس حوزه قضایی، معاون شهرداری و تعدادی از مدیران عضو ستاد مدیریت بحران شهر در معیت عوامل آتش نشانی، اورژانس و کلانتری در محدوده کانال حاضر شده و جستجو برای پیداکردن کودک آغاز شد.

ترکاشوند ادامه داد: همزمان با عملیات جستجو، جلسه ای در محل بخشداری خاوران تشکیل و پس از تاکیدات حقوقی توسط رحمتی، رییس دادگاه عمومی در جهت اجرای قوانین و توضیحات مسئولین‌ انتظامی و اجرایی، مقرر گردید اداره امور کانالهای وزارت نیرو نسبت به ایمن سازی کانال آب در کمترین زمان اقدام‌نماید.

شهردار قیامدشت با اشاره به اینکه در گذشته نیز بخشی از کانال توسط شهرداری قیامدشت ایمن سازی شده بود ولی حفاظ های پیرامونی به سرقت رفته است اظهار امیدواری کرد با موافقت شورای اسلامی شهر، عملیات ایمن سازی کانال بزودی اجرایی گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha