۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85314021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس شورای ری:مطالبات مردمی در بحث سقوط کودک به کانال آب پیگیری شود

شهرری - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در حادثه سقوط کودک به کانال آب در محدوده قیامدشت واکنش نشان دادوگفت: مطالبه مردمی و پیگیری های دلسوزانه مسئولان، دو عامل مهم رفع مشکلات است که امیدواریم در همه جا اجرایی شود.

به گزارش ایرنا، جعفر بندی شربیانی رئیس شورای شهرستان ری روز چهارشنبه در واکنش به حادثه تلخ روز گذشته در قیامدشت اظهار کرد: خبر تلخ و اسفناک سقوط کودکی دیگر در کانال آب ری _ ورامین در محدوده شهر قیامدشت همه ما را متاثر و غمگین کرد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: بارها توصیه و هشدارهای لازم نسبت به رفع موانع ضروری پیرامون تهدیدات اینچنینی به مسئولان مربوطه داده شده تا شاهد بروز اتفاقات تلخ نباشیم.

شربیانی با تاکید بر اینکه مطالبه مردم و پیگیری های دلسوزانه مسئولان، دو عامل مهم رفع مشکلات است که امیدواریم در همه جا اجرایی شود، گفت: این پیگیری ها تا آنجا باید پیش برود همانطور که مطالبه مردم در خصوص سرپوشیده شدن کانال محله عباس آباد به سرانجام رسید.

رئیس شورای شهرستان ری تصریح کرد: پیگیریِ علت این حادثه تلخ در دستور کار همه مسئولان مرتبط قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای ری:مطالبات مردمی در بحث سقوط کودک به کانال آب پیگیری شود

پیش از این فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دستگاه قضائی بخش خاوران با ورود به موضوع سقوط کودک هفت ساله در کانال آب ری - ورامین تحقیقات در این رابطه را آغاز کرد تا علل وقوع این حادثه ناگوار مشخص و مقصران آن به عموم شهروندان معرفی شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری، مهدی باب الحوائجی روز چهارشنبه درپی وقوع حادثه تلخ مرگ کودک خردسال در اثر سقوط به درون کانال آب ری - ورامین اظهار داشت: از دقایق اولیه وقوع این حادثه تلخ پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و با اعزام تیم های امدادی و جستجو به محل حادثه عملیات جهت پیدا کردن پیکر متوفی آغاز شد و به موازات این اقدامات ستاد مدیریت بحران بخش خاوران به ریاست بخشدار و باحضور اعضا تشکیل و با بررسی جوانب امر تصمیمات لازم اخذ شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه ستاد مدیریت بحران دستورات لازم جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه و ایمن سازی محدوده کانال جهت جلوگیری از حوادث مشابه به شهرداری قیامدشت و اداره امور آب منطقه ای صادر که عملیات اجرایی محصور کردن اطراف کانال ظرف مدت یک هفته انجام شود.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: به علت قرارگیری حدود ۸۰۰ متر از طول کانال در محدوده شهری قیامدشت مقرر شد شهرداری این شهر عملیات اجرایی نصب نیوجرسی به ارتفاع ۲ متر را از فردا صبح آغاز کند، ضمنا عملیات جستجو پیکر باتوجه به موقعیت خاص کانال و وجود خطرات احتمالی برای تیم جستجو درحال حاضر متوقف بوده که با روشن شدن هوا جستجو مجددا آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha