۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85313589
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجان مسابقات چند جانبه رشته جودو را میزبانی می‌کند

زنجان - ایرنا - رییس هیات جودو استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی‌ها مسابقات چند جانبه جودو با مشارکت ۶ استان و پنج تیم از استان در شهر زنجان برگزار می‌شود که سهم بسزایی در ارتقای این رشته ورزشی دارد.

مجتبی بیگلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رده سنی نونهالان پسر و با حضور تیم های آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران، البرز، قزوین و کردستان در روز ۱۷ آذرماه در آکادمی جودو زنجان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این رقابت ها حدود ۲۰۰ شرکت کننده در قالب بزرگداشت مهدی خان احمدلو استاد زنجانی جودو به رقابت می پردازند.

این مسوول با بیان اینکه هدف از برگزاری این مسابقات شناخت نفرات برتر و تشکیل تیم های پایه است، ‌ افزود: رشته جودو در کشور به ۶ منطقه تقسیم شده که زنجان در گروه منطقه ۲ کشور قرار دارد و ریاست این منطقه نیز بر عهده زنجان است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم جودو استان،‌ اضافه کرد: این استان در سال های نه چندان دور، یکی از استان های مطرح رشته جودو بود به طوری که فنی ترین بازیکن کشوری به این استان اختصاص داشت.

بیگلی افزود: پیش از نیز مسابقات جودوی دفاع شخصی در سراب استان آذربایجان شرقی برگزار شد که با قهرمانی زنجان در این بخش پایان یافت.

وی، توسعه این رشته ورزشی را در گرو وجود حامی مالی اعلام کرد و گفت: ظرفیت های بالایی در این رشته وجود دارد که توجه ویژه به آن می تواند چشم انداز بهتری را برای توسعه جودو در استان فراهم کند.

هم اکنون حدود ۵۰۰ جودوکار در استان زنجان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha