ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ سواحل مَکُران آغاز به کار کرد

زاهدان- ایرنا- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری گفت: در راستای توسعه گردشگری سواحل مَکُران و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مطلوب، فعالیت رسمی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ سواحل مَکُران آغاز شد.

خیرالنسا امیری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور فرماندار و سایر مدیران شهرستانی، این ستاد رسما فعالیت خود را آغاز کرد که با توجه به زمان باقی‌مانده تا نوروز ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی‌ها جهت ایجاد بسترهای لازم سفری ایمن و خاطر انگیز برای هم‌وطنان عزیز فراهم شود.

وی افزود: پهنه سواحل مَکُران با دارا بودن ظرفیت‌های غنی تاریخی و طبیعی و استقبال گسترده مسافران و گردشگران از سواحل مَکُران این گنج پنهان به تعبیر مقام معظم رهبری متاسفانه فاقد زیرساخت‌های لازم بوده و این نیازمند تعامل، همسویی و هم افزایی تمامی اعضای ستاد است که زیرساخت‌های لازم را در ابعاد مختلف فراهم کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری تصریح کرد: در این جلسه شرح وظایف دبیران کمیته‌های۱۰گانه ستاد تشریح و ایجاد ۲ کمیته سوخت و کمیته فرهنگی و هنری نیز مصوب شد.

به گفته وی؛ در نشست ستاد سفر شهرستان‌های چابهار و دشتیاری فرمانداران ۲ حوزه بر آمادگی و همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی جهت رفع موانع و کاستی‌ها و ارائه خدمات مطلوب تاکید کردند که در اولین نشست نیز رویدادهای گردشگری ۲ شهرستان مصوب و جهت ثبت در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha