بازدید هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه پسرانه شهید همت

تهران- ایرنا- اعضای هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این دانشگاه به ‌مناسبت روز دانشجو، از خوابگاه پسرانه «شهید همت» این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا،‌ معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد: در این بازدید، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر روح‌الله محمدعلی نژادعمران، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، عباس نداف‌زاده، مدیر امور دانشجویی، ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیر امور دانشجویی و رئیس اداره تغذیه و علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها حضور داشتند.

هیات رئیسه، مسئولان و مدیران دانشگاه بعد از بازدید از بخش های مختلف خوابگاه شهید همت از جمله سالن ورزش، سالن بدنسازی، انبار مواد غذایی، آشپزخانه و سالن غذاخوری از برخی اتاق‌های دو بلوک ساختمانی خوابگاه شهید همت نیز دیدن کرده و از نزدیک در جریان آخرین مسائل و دغدغه‌های دانشجویان قرار گرفتند.

بازدید هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه پسرانه شهید همت

دانشجویان نیز مشکلات و مسائل خود را در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه، سرویس‌های ایاب و ذهاب، امکانات رفاهی و ورزشی، مسائل آموزشی و پژوهشی و ... مطرح کردند و مسئولان دانشگاه نیز با شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته، باری سایر مسائل قول بررسی و پیگیری دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha